۱۰ دی ۱۳۹۴، ۱۶:۱۷

معاون اتحادیه دانشگاه های جهان اسلام در نیشابور:

اخلاق در فتنه ۸۸ قربانی شد/زمزمه فتنه قبل از انتخابات بلند بود

اخلاق در فتنه ۸۸ قربانی شد/زمزمه فتنه قبل از انتخابات بلند بود

نیشابور- معاون اتحادیه دانشگاه های جهان اسلام در همایش بصیرتی عماریون در مسجد امام حسین(ع) نیشابور گفت: قبل از انتخابات ۸۸ زمزمه تقلب و فتنه بلند بود و این توطئه ربطی به آرای صندوق هانداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس نصیری فرد روز پنجشنبه در همایش بصیرتی عماریون در مسجد امام حسین(ع) نیشابور اظهار کرد: واقعه ۹ دی نقطه عطفی در حرکت انقلاب اسلامی است که علت آن فتنه سال ۸۸ بود و این فتنه یک جریان یک شبه نبود بلکه یک حرکت فرایندی بود که به اینجا ختم شد.

وی با بیان اینکه رسانه های بیگانه از ماه ها قبل از انتخابات ۸۸ می گفتند یا موسوی یا خاتمی رای می آورد ادامه داد: پس از اینکه موسوی از سوی اصلاح طلبان وارد شد هنوز انتخابات برگزار نشده بود می گفتند یا موسوی رای می آورد یا تقلب می شود.

نصیری خاطرنشان کرد: سال ۸۸ کسانی که منافع خود را در خطر می دیدند و همچنین امریکا و اروپا که متوجه شدند خط مقاومت تقویت شده و در انزوا قرار گرفته اند تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا این تفکر رای نیاورد.

وی با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ اخلاق بزرگ ترین قربانی بود بیان داشت: در اسلام کسی که می خواهد برای مردم کار کند خدمتگزار آن هاست و حال کسی برای خدمتگزاری دعوا نمی کند و برخی  به قیمت این همه هزینه برای انقلاب اسلامی می خواستند به حکومت برسند.

مسئول آموزش کانون بسیج اساتید کشور با بیان اینکه ۲۸ مورد تحریم علیه ایران صورت گرفته که با مذاکرات هسته ای تنها ۵ مورد آن برداشته خواهد شد گفت: ۹ تحریم ایران پس از فتنه ۸۸ انجام شد تا به کشور فشار بیاورند.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه فتنه یعنی حق و باطل با هم آمیخته می شود و کسی می تواند درست را از غلط  تشخیص دهد که بصیرت داشته باشد یادآورشد: فتنه چراغ می خواهد و آن کسی که می تواند در گرد و غبار فتنه راه را نشان دهد ولایت است.

معاون اتحادیه دانشگاه های جهان اسلام با اشاره به اینکه دشمنان خود اذعان داشتند که هزینه ای که در سال ۸۸ کردند برای از بین بردن سه انقلاب کافی بود، بیان داشت: هشت ماه رهبر و مردم صبر کردند تا ببینند خواص چه می کنند و ۹ دی ماه بیعت مردم با ولایت بود که اعلام کردند دیگر معطل خواص نمی مانندو مقام معظم رهبری فتنه را مدیریت کردند.

مسئول آموزش کانون بسیج اساتید کشور عنوان کرد: در حال حاضر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مهم تر از آن انتخابات خبرگان در پیش است و الان دوباره فضا برایشان ایجاد شده و تمام تلاششان این است که کسانی به خبرگان راه پیدا کنند که آیین نامه آن را عوض کرده و هر روز به شکلی برای مملکت مشکل درست کنند.

نصیری فرد با اشاره به اینکه امروز قدرت جمهوری اسلامی در منطقه به گونه ای است که امریکایی ها دنبال ما هستند بیان داشت: جمهوری اسلامی دیگر بازیگر نیست بلکه خودش زمین بازی را طراحی می کند و قدرت آن به قدری است که روسیه را در مقابل امریکا قرار داد که این قدرت شما مردم است و رهبری هم به پشتوانه شما شجاعانه ایستاد.

مسئول آموزش کانون بسیج اساتیدکشور  با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: نظر کسانی که وارد میدان می شوند را درباره فتنه ۸۸ و سران فتنه بپرسید که اگر شفاف پاسخ دادند بدانید در خط انقلاب هستند.

 

 

 

 

کد خبر 3013852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha