۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۴:۲۳

سرپرست تیم فوتبال صبای قم در گفتگو با مهر:

تیم فوتبال صبای قم در کیش اردو برپا می‌کند

تیم فوتبال صبای قم در کیش اردو برپا می‌کند

قم - سرپرست تیم فوتبال صبای قم از برپایی اردوی آماده سازی تیم فوتبال صبای قم در جزیره کیش خبر داد.

عباس دارابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تمرینات تیم فوتبال صبای قم با نظر کادر فنی از امروز به مدت ۳ روز تعطیل شده است و صبا تمرینات خود را از روز چهارشنبه در ورزشگاه خیریه عمل تهران از سر خواهد گرفت.

وی افزود: صبا چهارشنبه و پنج‌‌شنبه در تهران تمرین می‌کند و روز جمعه برای برپایی اردوی آماده سازی نیم فصل خود تهران را به مقصد جزیره کیش ترک خواهد کرد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: اردوی صبا در کیش ۱۰ روز به طول می‌انجامد و کادر فنی در نظر دارند در این اردو ضمن حفظ شرایط آماده سازی تیم، ضعف‌های فنی تیم را بر طرف کنند و بازیکنانی که ممکن است جذب تیم شوند را محک بزنند.

دارابی بیان داشت: قرار است یک یا دو بازیکن خارجی در کیش به اردوی صبا ملحق شوند و مورد آزمایش قرار بگیرند و اگر علی دایی از این بازیکنان خارجی راضی باشد باشگاه با آن‌ها قرارداد خواهد بست.

وی عنوان کرد: جذب بازیکنان با نظر سرمربی تیم صورت می‌گیرد و در نظر داریم یکی دو بازیکن جدید برای حضور قدرتمند‌تر در نیم فصل دوم جذب کنیم که هنوز جذب هیچ بازیکنی برای صبا قطعی نشده است.

سرپرست تیم صبای قم تصریح کرد: در بازی با نفت تهران در صورت پیروزی می‌توانستیم با رتبه سوم به تعطیلات نیم فصل برویم اما شکست غیرمنتظره تیم ما از یک سو و نزدیک بودن امتیازات در جدول رده بندی سبب نزول تیم ما به رتبه ششم شد با این حال به زودی به جایگاه قبلی خود باز می‌گردیم.

دارابی افزود: تیم یکدستی داریم و با توجه به رابطه خوبی که بین کادر فنی و بازیکنان وجود دارد به درخشش در نیم فصل دوم کاملا امیدواریم.

کد خبر 3015364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha