۱۴ دی ۱۳۹۴، ۱۴:۵۳

یک کارشناس امور سیاسی:

خون به‌ناحق ریخته شده شیخ نمر طومار آل سعود را در هم خواهد پیچید

خون به‌ناحق ریخته شده شیخ نمر طومار آل سعود را در هم خواهد پیچید

دامغان - یک کارشناس امور سیاسی، ضمن بیان اینکه خون به‌ناحق ریخته شده شیخ نمر طومار آل سعود را در هم خواهد پیچید، گفت: بدون تردید شهادت این عالم مجاهد به سرعت اثر خود را خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا رائیجی صبح دوشنبه در اجتماع بازاریان و بسیجیان ادارات و دستگاه های اجرایی دامغان در محکومیت شهادت آیت الله نمر باقر النمر، در محل مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر اظهار داشت: شهادت شیخ نمر به دست حکام پلید عربستان سعودی به زودی گریبان این سیاستمداران را خواهد گرفت و زمینه سقوط و برچیدن نظام حکام سعودی فراهم شد.

وی با تاکید بر اینکه بیداری ملت های مسلمان هرگز خاموش نخواهد شد، افزود: زر، زور و قدرت هرگز خوشبختی نمی آورد و مدعیان امروز قدرت و حکام سلطه طلب باید بدانند به گرداب فساد مبتلا هستند و از خدا دورند.

این هادی ویژه سیاسی سپاه ناحیه دامغان با اشاره به سکوت معنی دار سازمان ملل متحد در مقابل شهادت شیخ نمر، تصریح کرد: این سازمان بی خاصیت هیچ عکس العملی در مقابل جنایات آل سعود از خود نشان نداده است.

رائیجی با اشاره به نقش و جایگاه عالم از دیدگاه آیات و روایات اظهار داشت: علما وارثان انبیاء هستند و یک عالم باید دشمن شناس و با بصیرت باشد و اگر این طور شد چراغ هدایت جامعه می شود.

وی با یادآوری اینکه نظام استکباری از علما و ملت ایران می ترسد، گفت: اگر عالم نباشد جامعه جاهل را نمی توان آماده و بیدار کرد و علم باید همراه با آگاهی و بصیرت باشد.

این کارشناس علوم سیاسی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ عده ای خواص بی بصیرت کوتاه آمده و سکوت کردند، اظهار داشت: اگر هدایت و رهبری های مقام معظم رهبری نبود امروز نمی دانستیم شرایط کشور به چه مصیبتی مبتلا می شد.

رائیجی در خاتمه یادآور شد: ملت ایران با گوش به فرمان رهبری در حماسه ۹ دی به صحنه آمدند و آن حماسه بزرگ را خلق و فتنه گران را در نطفه خفه کردند.

این مراسم از سوی بسیج اصناف و بسیج ادارات و با همکاری اتاق اصناف و هیئت امنای مسجد صاحب الزمان(عج) دامغان برگزار شد.

کد خبر 3016912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha