۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز:

مسئولان در معرض شائبه طرفداری از کاندیدای خاص قرار نگیرند

مسئولان در معرض شائبه طرفداری از کاندیدای خاص قرار نگیرند

قزوین- سرپرست فرمانداری شهرستان البرز گفت: زمینه‌ای را فراهم نکنیم که شائبه طرفداری از کاندیدایی را ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان البرز صبح چهارشنبه با حضور داود محمدی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در سالن جلسات فرمانداری شهرستان البرز برگزار شد.

رضا عسگری در این جلسه، ضمن عرض تسلیت شهادت شیخ نمر، رهبر شیعیان عربستان، این حرکت رژیم وابسته آل سعود را محکوم کرد و گفت: فرصت خدمتگزاری اندک است؛ اما آنچه مهم است، این است که از این فرصت اندک نیز بهترین استفاده را در جلب رضایت پروردگار و خدمت به خلق کنیم.

وی افزود: تلاش برای رضایتمندی مردم و مرتفع کردن آسیب‌های اجتماعی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و باید با نگاه ویژه و با حرکت برمدار قانون و ایثارگرانِ صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز افزود: وقت گذاشتن برای انجام امور، صرفاً در ساعات اداری جوابگو نخواهد بود و اگر می‌خواهیم در مباحث فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به نتیجه مطلوب برسیم باید نگاه جهادی داشته باشیم و در این مسیر از ظرفیت‌های مردمی نیز استفاده کنیم.

عسگری تصریح کرد: امروز شرایطی در جامعه حاکم است که ازلحاظ شرایط اقتصادی به دلیل پایین آمدن قیمت نفت و به دنبال آن رکود اقتصادی در مضیقه قرار داریم و باید وظیفه خطیر خدمت‌رسانی را بیش از هر زمان دیگر با وسعت دید بیشتری دنبال کنیم.

عسگری در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات اسفندماه سال جاری بیان کرد: باید اصل را بر قانون‌مندی گذاشت و رسم امانت‌داری را بجا آورد؛ زیرا هیچ‌یک از مدیران مجاز به استفاده از ابزارها و موقعیت خود به له و یا علیه هیچ‌کدام از کاندیداها نیستند و مجریان و ناظران انتخابات نیز به‌عنوان متولیان برگزاری موظف به صیانت از آرای مردم و بی‌طرفی در انتخابات هستند.

عسگری در ادامه خاطرنشان کرد: میهن اسلامی ما امروز بیش از هرزمانی به وحدت و همدلی نیاز دارد جایی که دشمن بابیان موضوعاتی ازجمله تقابل ادیان، مسلمان هراسی به تفرقه‌افکنی دامن زده است.

وی با اشاره به اینکه اختلاف، تهدید جدی برای عدم موفقیت و پیشرفت است، افزود: هر جریان سیاسی با هر عنوان اگر در جهت برافروختن و دامن زدن به اختلافات گام بردارد، در جبهه مقابل نظام قرارگرفته و آرامش جامعه را بر هم خواهد زد که از این ناآرامی کسی جز دشمنان نظام سود نخواهند برد.

وی تصریح کرد: به فرموده رهبری معظم باید سعی شود اهمیت و ارزش انتخابات محفوظ بماند تا مردم با امید و اعتماد به‌پای صندوق‌های رأی بروند.

رئیس شورای تأمین شهرستان البرز خاطرنشان کرد: زمینه‌ای را فراهم نکنیم که شائبه طرفداری از کاندیدایی را ایجاد کند زیرا اگر کاندیدایی صلاحیتش از سوی شورای نگهبان تائید شود، قطعاً این ظرفیت در او وجود داشته و ملاک فقط قانون است.

عسگری ادامه داد: اگر حرکت ما در مدار قانون باشد، تأثیرش را در جامعه خواهیم دید؛ پس تلاش کنیم با توجه به شرایط موجود با استفاده از امکانات داخلی، بهره‌وری را بالا ببریم و تمام برنامه‌های شهرستان با تأکید مقام معظم رهبری بر مدار اقتصاد مقاومتی صورت پذیرد.

 وی در پایان با ادای احترام به جایگاه شامخ شهدا از نام‌گذاری هریک از جلسات شورای اداری بنام یکی از شهدای گران‌قدر شهرستان و برگزاری این جلسات در شهرهای مختلف، از صبر و استقامت خانواده شهید علی‌اکبر سلیمانی تقدیر کرد.

کد خبر 3018459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha