۱۷ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶

فرماندار دلفان در گفتگو با مهر مطرح کرد:

تایید صلاحیت ۳۳ داوطلب مجلس در دلفان/ افزایش ۷ درصدی شعب اخذ رای

تایید صلاحیت ۳۳ داوطلب مجلس در دلفان/ افزایش ۷ درصدی شعب اخذ رای

نورآباد - فرماندار شهرستان دلفان گفت: کار بررسی صلاحیت کاندیداها با تلاش مجموعه هیئت اجرایی انجام پذیرفت و در نتیجه آن ۳۳ نفر به مرحله بعدی ارجاع داده شدند.

جعفر طولابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امروز ما شاهد اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه های بین المللی هستیم گفت: امنیت و آرامشی که امروز بر کشور حاکم است نشات گرفته از خون پاک شهدای گرانقدری است که درخت تنومند ایران اسلامی را آبیاری کردند.

طولابی با اشاره به اینکه در حال حاضر موقعیت ایران در بین کشورهای نا امن جهان قرار گرفته است افزود: با این وجود با رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب و همبستگی و اتحاد سران سه قوه و حضور پرشور مردم کشورمان در عرصه های مختلف امروزه شاهد پیشرفت همه جانبه کشورمان در جهان هستیم.

وی با اشاره به اینکه ما باید قدردان امنیت و آرامش حاکم در کشورمان باشیم اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی چه خارجی و چه داخلی  همواره سعی داشته اند اهداف شوم خود و ایادی استکبار را پیاده کنند و به دنبال نفاق بین مردم و مسئولان بوده و هستند که تاکنون نتوانسته اند نقشه های شوم خود را انجام دهند و توطئه ها با حضور پرشور مردم خنثی شده است.

فرماندار دلفان شهرستان دلفان را یکی از امن ترین مناطق کشور برشمرد و ادامه داد: علی رغم موقعیت خاص جغرافیایی این شهرستان در بین استانهای غربی کشور و مسائل و مشکلات موجود در آن با همت و تلاش مجموعه مسئولان، روحانیت و نجابت و بزرگواری مردم این منطقه در اغلب شاخص های امنیتی در جایگاه بسیار مطلوبی نسبت به سایر مناطق کشور قرار داریم و خوشبختانه در شهرستان دلفان شاهد جرائم خشن نیستیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: سیاست، خط و مشی و هدف اصلی دولت در این آزمون سرنوشت ساز، برگزاری یک انتخابات پرشور، سالم و  بدور از هرگونه ایجاد شائبه است که از چند ماه گذشته تاکنون شرایط خوبی برای تحقق این مهم فراهم شده است.

فرماندار دلفان به افزایش ۱۰۰ درصدی ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی نسبت به انتخابات گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: از تمامی احزاب، گروه ها و تشکل های متعدد در حوزه انتخابیه شهرستانهای دلفان و سلسله ثبت نام کرده که این امر زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم می‌کند.

طولابی خاطرنشان کرد: مقدمات برگزاری انتخابات بر اساس زمان بندی مراحل اجرایی، تشکیل هئیت های اجرایی با تلاش و همکاری هیئت نظارت بر انتخابات انجام شد و هم ستاد مرکزی و ستادهای فرعی فعال شدند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله ثبت نام تعداد ۳۶ نفر از کاندیداها اقدام به نام نویسی کردند افزود: کار بررسی صلاحیت کاندیداها با تلاش مجموعه هیئت اجرایی انجام پذیرفت و در نتیجه آن ۳۳ نفر به مرحله بعدی ارجاع داده شدند.

فرماندار دلفان به افزایش ۷ درصدی شعب اخذ رای اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای تسهیل در روند رای دادن مردم که حق مسلم و قانونی آنان است در انتخابات سالجاری ۱۹۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستانهای دلفان و سلسله در نظر گرفته شده است.

طولابی از قانون به‌عنوان کلید واژه برگزاری درست انتخابات نام برد و افزود: تمامی ارکان و دستگاه های اجرایی دخیل در امر انتخابات باید قانون را محور کارهای خود قراردهند و به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری زمینه برگزاری یک انتخابات سالم و به‌دور از هرگونه جانب داری از کسی را فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه سعی تیم اجرایی انتخابات دنبال کردن سلامت انتخابات است افزود: همگی باید این موضوع را در عمل ثابت کرده و به این وظیفه ملی و اسلامی خود به نحو احسن عمل کنیم.

فرماندار دلفان از مطبوعات و رسانه ها خواست بر اساس قانون در راستای تلطیف فضای انتخاباتی اقدام کنند و افزود: رسانه ها نقش مهم و بسزایی در فضاسازی سالم بستر انتخابات دارند و امیدواریم علاوه بر تشویق حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، فضای رقابت انتخاباتی سالم برای کاندیدها را فراهم کنند.

طولابی با اشاره به اینکه مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان باید بدون جانب داری و دخالت و جانب گیری له یا علیه فرد و یا گروهی عمل کنند ادامه داد: استفاده از امکانات دولت و بیت المال برای هر کاندیدایی ممنوع بوده و بر اساس قانون و مقررات با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

کد خبر 3019247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha