۱۹ دی ۱۳۹۴، ۱۸:۱۶

با انتشار بیانیه ای از سوی هیئت مدیره؛

ملوان بندر انزلی از لیگ برتر کناره گیری کرد

ملوان بندر انزلی از لیگ برتر کناره گیری کرد

انزلی- هیئت مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی با انتشار بیانیه ای ضمن اعتراض به رعایت نشدن عدالت از سوی مسئولان ورزش کشور در خصوص توزیع فوتبالیست های سرباز به طور رسمی از لیگ برتر کناره گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی باشگاه ملوان، هیئت مدیره این باشگاه با انتشار بیانیه ای اعتراض خود نسبت به عملکرد مسئولان ورزش کشور، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و ورزش نیروهای مسلح اعلام و درخواست کردند تا در تقسیم بازیکنان سرباز برای این باشگاه با عدالت برخورد شود.

در این بیانیه با اشاره به اینکه تیم ملوان تنها نماینده استان های شمالی در لیگ برتر است گفته شده که متاسفانه به دلیل عدم وجود اسپانسر یا مالک حقوقی، هزینه های این تیم توسط هیئت مدیره تامین شده و با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند.

هیئت مدیره باشگاه ملوان با بیان اینکه برخی اتفاقات دور از عدل و انصاف باعث شده تا تلاش آنها برای حفظ تیم و تامین منابع لازم برای ادامه حیات ملوان میسر نباشد تصریح کرده اند: در فصل گذشته و امسال شرایط به گونه ای پیش رفته است که تمامی ستاره هایی که موعد اعزامشان به خدمت مقدس سربازی فرا می رسد به تیم تراکتورسازی اختصاص داده می شوند و ملوان با تمام مشکلات مالی ای که دارد نمی تواند از حق مسلم خود یعنی جذب بازیکنان سرباز به درستی استفاده کند.

در ادامه این بیانیه اعضای غیر نظامی هیئت مدیره باشگاه ملوان با اشاره به موضوع حضور مهدی شریفی در تیم تراکتورسازی اعلام کردند: با توجه به شرایط موجود و در اعتراض به تصمیم حضور مهدی شریفی در تیم تراکتورسازی، و نبود رعایت عدل و انصاف در تقسیم سربازهای فوتبالیست بین دو باشگاه تراکتور و ملوان و همچنین احقاق حق مردم شریف و شهیدپرور بندرانزلی و به دلیل احترام به خواسته هوادارانی که موضوع مهدی شریفی را پیگیری می کنند، تصمیم به تعطیلی تمرینات، استعفای دسته جمعی اعضای غیرنظامی هیئت مدیره و کنار کشیدن تیم فوتبال ملوان از مسابقات لیگ برتر گرفتیم.

در این بیانیه آمده است: مسئولان محترم ورزش کشور، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با ورود به این ماجرا در پی احقاق حق تیم مظلوم و مردمی ملوان برآیند و تاکید می کنیم تا صدور نهایی امریه مهدی شریفی برای ملوان (که بنا به اعلام سردار محترم باران چشمه، شریفی بازیکن ملوان است) بر تصمیم خود اصرار و پافشاری خواهیم کرد.

کد خبر 3020824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha