۲۰ دی ۱۳۹۴، ۲۰:۴۹

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین عنوان کرد:

یک نفر از اراذل و اوباش دستگیر شد/ گاز گرفتگی زن و شوهر اسفراینی

یک نفر از اراذل و اوباش دستگیر شد/ گاز گرفتگی زن و شوهر اسفراینی

اسفراین – فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری یکی از اراذل و اوباش در اسفراین و جان باختن زن و شوهر اسفراینی به دلیل گازگرفتگی خبرداد.

سرهنگ جاوید مهری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: قاتل نامرئی جان زن و شوهری را در یکی از روستاهای بخش مرکزی اسفراین گرفت.

وی افزود: در پی اعلام مرگ مشکوک یک زن و شوهر در روستای قزاقی از توابع بخش مرکزی بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه پرکانلو به محل اعزام شدند.

سرهنگ مهری گفت: در بررسی اولیه مأموران مشخص شد زن و شوهر ۴۷ و۴۶ ساله به علت استنشاق گاز منواکسید کربن ناشی از سوختن زغال داخل پیت روغن که برای گرم کردن مورد استفاده قرار گرفته بود، دچار خفگی شده‌اند.

وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی دراستفاده از وسایل گرمایشی در فصل زمستان، تصریح کرد: شهروندان از وسایل گرمایشی غیراستاندارد جدا خودداری کنند.

دستگیری یکی از اراذل و اوباش در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین همچنین از دستگیری یکی از اراذل و اوباش این شهرستان که برای مردم ایجاد مزاحمت و رعب و وحشت می‌کرد، خبرداد.

سرهنگ مهری گفت: این فرد شرور متواری به نام الف. م، که برای مردم ایجاد مزاحمت می کرد با تلاش ماموران انتظامی شهرستان اسفراین دستگیر و با دستور قضایی بازداشت و روانه زندان شد.

وی با هشدار به اخلال گران نظم و امنیت عمومی هشدار داد: دستگاه‌ انتظامی و قضایی شهرستان با مخلان نظم و آسایش شهروندان در چارچوب قانون به شدت برخورد می کند.

سرهنگ مهری افزود: مردم مطمئن باشند دستگاه‌های مسئول به هیچ عنوان در مقابل ناامن کنندگان فضای عمومی جامعه و رفتارهای هنجارشکن اراذل و اوباش کوتاه نخواهد آمد و قاطعانه با این افراد برخورد خواهد کرد.

 

 

 

 

کد خبر 3021794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha