۲۵ دی ۱۳۹۴، ۸:۳۸

مشاور امور سرمایه گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان:

افزایش کیفیت پشتیبانی از سرمایه‌گذاران در اصفهان مورد توجه باشد

افزایش کیفیت پشتیبانی از سرمایه‌گذاران در اصفهان مورد توجه باشد

اصفهان - مشاور امور سرمایه گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان گفت: افزایش کیفیت پشتیبانی از سرمایه‌گذاران باید در شهر اصفهان مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی حسام نژاد شامگاه پنجشنبه در آئین اختتامیه همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرخلاق اصفهان ضمن تشکر از همکاری تمام نهادهای دولتی و غیر دولتی استان اصفهان برای برگزاری این همایش اظهار کرد: این مشارکت در دیدگاه سرمایه‌گذاران برای فعالیت در اصفهان نقش بسزایی داشت و در این افراد بارها به این امر اذعان داشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه استقبال از این همایش خارج از باور مسئولان برگزاری آن بود، افزود: استقبال به گونه‌ای بود که در هنگام برگزاری پنل‌های مختلف همه سالن‌ها مملو از جمعیت بود و جای بسی شکرگذاری دارد.

مشاور امور سرمایه گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان در ادامه با بیان اینکه بسیاری از ظرفیت‌های معرفی شده در اصفهان برای سرمایه‌گذاران از چند ماه گذشته مورد بررسی قرار گرفته‌ است، ابراز کرد: این دو روز را می‌توان نقطه عطف ارائه ظرفیت‌ها و همچنین حضور و استقبال سرمایه‌گذاران از ظرفیت‌های اصفهان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حوزه فعالیت‌‌های خدماتی شهر اصفهان را می‌توان به راحتی به بخش خصوصی واگذار کرد، افزود: در این راستا شهرداری اصفهان آمادگی لازم در این زمینه را دارد.

حسام نژاد با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی در حوزه سرمایه‌گذاری نیز باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: افزایش کیفیت پشتیبانی از سرمایه‌گذاران نیز باید در شهر اصفهان مورد توجه باشد.

وی محیط زیست، فناوری اطلاعات و مشارکت سرمایه‌گذاری‌ها را از مهم‌ترین محورهای توسعه‌ای در برنامه ۱۴۰۰ شهرداری اصفهان عنوان کرد و افزود: با توجه به دریافت عنوان شهر خلاق برای شهر اصفهان باید در حوزه سرمایه‌گذاری نیز این امر مورد توجه قرار گیرد.

 

کد خبر 3025039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha