۲۵ دی ۱۳۹۴، ۱۵:۴۱

امام جمعه موقت کرمان:

هیچ‌کس اجازه نفوذبه ایران راندارد/دراوج اقتدار نظامی ودفاعی هستیم

هیچ‌کس اجازه نفوذبه ایران راندارد/دراوج اقتدار نظامی ودفاعی هستیم

کرمان – امام جمعه موقت کرمان با اشاره به توقیف شناور آمریکا توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: هیچ کس اجازه نفوذ به ایران را ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی عرب پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کرمان با اشاره به توقیف شناور نیروی دریایی آمریکا توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهار کرد: شاید نظامیان آمریکایی زمانی که دستگیر شدند گمان می کردند که اسیر شده اند اما مشاهده کردند در کمال احترام آزاد شدند که البته این امر بیانگر اقتدار انقلاب اسلامی ایران است.

وی پیام جمهوری اسلامی ایران را دوستی و صلح دانست و افزود: ایران اسلامی هیچ گاه قصد تجاوز به کشوری را نداشته و ندارد.

حجت الاسلام عرب پور با ذکر این مطلب که هیچ کس اجازه نفوذ به ایران را ندارد، ادامه داد: ایران اسلامی در عمل نشان داده است که اسلام دین رافت و مهربانی است نه آن چهره ای که توسط ترورسیت های دست پروده غربی به نمایش گذاشته می شود.

وی با اشاره به اینکه توافق هسته ای ربطی به مسائل نظامی و دفاعی نظام ندارد، اظهار کرد: ایران اسلامی به هیچ عنوان در زمینه در حوزه نظامی و دفاعی ضعیف نمی شود.

امام جمعه موقت کرمان تصریح کرد: کسانی که با اسرائیل هم دست شده و سعی در متشنج کردن منطقه دارند بدانند که ایران اسلامی در صورت نیاز آنها را گوش مالی خواهد داد.

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص هوشیاری در برابر مساله نفوذ، افزود: ایران تاکنون وظایف خود در زمینه برجام را انجام داده و حال باید طرفین ایران تحریم ها را بردارند؛ اما زمزمه هایی در خصوص به تاخیر افتادن یک هفته ای رفع تحریم ها به گوش می رسد که مسئولین باید در این خصوص هوشیارانه عمل کرده و براساس فرمایشات رهبری عمل کنند.

مراقب توطئه های دشمنان در زمینه انتخابات باشید

وی همچنین خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات شد و افزود: حضور مردم در صحنه دشمنان را ناامید می کند.

حجت الاسلام عرب پور ادامه داد: در آستانه برگزاری انتخابات دشمنان در صدد توطئه چینی، فتنه و آشوب برخواهند آمد و همگی ما باید در این خصوص هوشیار باشیم.

وی یادآور شد: همواره توطئه های دشمنان با بصیرت و هوشیاری مردم ایران اسلامی با شکست مواجه شده است.

امام جمعه موقت کرمان انتخابات را نمادی از مردم سالاری دینی دانست و اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم نقش مهمی در تعیین سرنوشت مملکت دارند.

کد خبر 3025352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha