۲۶ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰

جشنواره تئاتر فجر میزبان ۳۰ مهمان خارجی می‌شود

جشنواره تئاتر فجر میزبان ۳۰ مهمان خارجی می‌شود

۳۰ مهمان از یازده کشور دنیا در سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد رایانی مخصوص مدیر بخش بین الملل جشنواره تئاتر فجر با اشاره به اینکه۳۰  مهمان از یازده کشور دنیا در سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارند، اظهار کرد: مهمانان یاد شده نمایندگان و روسای کمپانی های معتبر تئاتری دنیا هستند و از  کشورهای هلند، الجزایر، چک، آلمان، گرجستان، رومانی، قطر، سنگاپور، سوییس، فرانسه و بلژیک در جشنواره امسال حضور خواهند داشت.

وی افزود: دعوت از نمایندگان کمپانی های مذکور متناسب با نوع مراوادت این کمپانی ها با اداره کل هنرهای نمایشی و جشنواره تئاتر فجر، ارتباطات و سطح کمپانی ها بوده است.

رایانی مخصوص گفت: سعی می شود فضایی فراهم آید تا مهمانان یاد شده با انتخاب خودشان کارها را ببینند. هم اکنون در حال تهیه بلیت نمایش های شان بر حسب انتخاب هستیم و خوشبختانه جدول منتشر شده است و از این بابت مشکلی نداریم؛ هرچند که اطلاعات تکمیلی (خلاصه، عوامل و...) موثر خواهد بود.

مدیر بخش بین الملل سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: مطابق برنامه ریزی ها، نشست های شبانه میان مهمانان یاد شده و هنرمندان تئاتر شرکت کننده در جشنواره نیز در مدت زمان برگزاری جشنواره برپا می شود تا هنرمندان تئاتر کشورمان بتوانند در یک ارتباط بی واسطه با مهمانان مذکور به بحث، گفتگو و تبادل نظر بپردازند. این نشست ها به صورت مستمر بوده و برنامه و مکان آن به زودی اعلام می شود.

کد خبر 3025723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha