۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۵:۵۲

گزارش تمرین امروز استقلال؛

غیبت مشکوک مگویان/ تبریک بازیکنان استقلال به فرزاد مجیدی

غیبت مشکوک مگویان/ تبریک بازیکنان استقلال به فرزاد مجیدی

هرایر مگویان دو روز است که در تمرینات استقلال حاضر نمی شود و گفته می شود علت اصلی غیبت او، مسائل مالی است و او به خاطر عدم دریافت مطالباتش در تمرین حضور ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر امروز استقلال در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی و با حضور بیش از ۲۰ تماشاگر برگزار شد.

* سجاد شهباززاده با ۲۵ دقیقه تاخیر در تمرین حاضر شد و پس از دقایقی دویدن دور زمین به تمرینات گروهی پیوست.

* پرویز مظلومی به دلیل گرفتاری شخصی امروز در تمرین حاضر نشد و مجید صالح وظیفه تمرین دادن بازیکنان را به عهده داشت.

* هرایر مگویان دو روز است که در تمرین استقلال حاضر نمی شود و گفته می شود علت عدم حضور او مشکلات مالی است.

* دیگر غایب استقلال خسرو حیدری است که با اجازه کادر فنی در تمرین امروز حاضر نشد. سید مهدی رحمتی تمرینات ویژه ای را زیر نظر مربی بدنساز تیم انجام داده و وحید طالب لو نیز با حسین ترابپور تمرینات ویژه ای را انجام داد.

* بازیکنان استقلال به فرزاد مجیدی که از سوی باشگاه حکم سرپرستی گرفته است تبریک گفته و برای او آرزوی موفقیت کردند.

* سوژه اصلی امروز بازیکنان استقلال، مراسم تشییع پیکر رضا احدی بود و آنها با اظهار تاسف برای از دست دادن این بازیکن سابق استقلال برای او از خداوند طلب آمرزش و برای خانواده وی طلب صبر کردند.

* بازیکنان استقلال فردا از ساعت ۱۴ یک دیدار دوستانه را در ورزشگاه شهدای شهر قدس مقابل تیم ملی دانشجویان ایران انجام داده و روز جمعه استراحت خواهند کرد.

* هواداران حاضر در زمین شماره ۲ از بازیکنان استقلال درخواست کردند که با توجه به  در پیش بودن دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان از هفته هجدهم لیگ برتر، این تیم را شکست داده تا با روحیه بهتر به مصاف دیگر حریفانشان بروند.

* با توجه به غیبت سرمربی استقلال در ابتدای تمرین مجید صالح دقایقی را با بازیکنان صحبت کرد و سپس آنها با توپ، بدنهای خود را گرم کرده و سپس به بازی دست رشته پرداخته و در بخش بعدی در سه گروه ۷ نفره به بازی آقاوسط پرداختند و سپس در نیمی از زمین یک فوتبال درون تیمی را همراه با مرور کارهای تاکتیکی برگزار کردند.

* با توجه به اینکه بازیکنان استقلال فردا قرار است یک دیدار تدارکاتی برگزار کنند بنا به صلاحدید کادر فنی تمرین آنها سبک تر انجام شد.

* تیم فوتبال استقلال تهران از روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه و از هفته هجدهم لیگ پانزدهم در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مهمان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

کد خبر 3029836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha