۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۶:۰۹

معان سیاسی فرماندار آمل:

حماسه ششم بهمن آمل برگ زرین تاریخ انقلاب است

حماسه ششم بهمن آمل برگ زرین تاریخ انقلاب است

آمل- معاون سیاسی فرماندار آمل با گرامیداشت حماسه ششم بهمن سال ۶۰ در این شهرستان به عنوان حماسه‌ای ماندگار و برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین احسانی بعدازظهر چهارشنبه درجلسه شورای آموزش پرورش شهرستان آمل ضمن گرامیداشت شهدای ششم بهمن شهرستان آمل، بابیان اینکه حماسه مردم ششم بهمن سال ۶۰ آمل یک حماسه ماندگار در نظام ما بوده است، بیان کرد: برنامه‌های مدونی برای این هفته در نظر گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: شهرستان آمل در حوزه تعلیم وتربیت بسیار خوب عمل می‌کند و دراکثر مسابقات وجشنواره های تحصیلی کشوری و استانی صاحب عنوان‌هایی می‌شود.

معاون سیاسی فرماندار ویژه شهرستان آمل ادامه داد: همانطور که استاندار مازندران نگاه ویژه‌ای به تعلیم وتربیت دارد همانگونه در شهرستان آمل این نگاه وجود دارد چراکه آموزش و پرورش از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.

احسانی بااشاره به اینکه خیرین مدرسه سازدرآمل حضوری پررنگ دارند، گفت: متاسفانه سهم بری آمل از سرانه استانی در حد نیاز این شهرستان نیست و بسیاری از مدارس آمل از قدمت بسیار بالایی برخوردار بوده‌اند ولی از ایمنی مناسبی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم توجه ویژه‌ای که به این شهرستان صورت می‌گیرد در آینده آنگونه که شایسته بوده سرانه آموزش پرورش  آمل از سوی استان افزایش پیدا کند.

حمید محمدنسب رئیس آموزش و پرورش آمل در این جلسه بااشاره به هفته شورای آموزش پرورش، گفت: از ۲۴ دی ماه تا ۳۰ دی ماه هفته شورای آموزش پرورش بوده که دراین هفته اقداماتی را صورت دادیم که یکی از این اقدامات تجلیل ازاعضای شورای آموزش پرورش شهرستان آمل بوده است.

وی باتاکیدبراینکه شورای آموزش پرورش شهرستان آمل دراستان بسیار فعال بوده است، گفت: شهرستان آمل امروزه یکی از موفق‌ترین شوراهای آموزش پرورش استان بوده و دراین جلسات تصمیم گیری‌های خوبی صورت گرفته است.

رئیس آموزش پرورش شهرستان با عنوان اینکه همشهریان آملی مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان به آموزش و پرورش کمک مالی کرده‌اند، اذعان داشت: امروزه خانواده‌های دانش آموزان در شهرستان آمل به کمک آموزش پرورش آمده‌اند و در جهت کارهای عمرانی آموزش پرورش شهرستان گام‌های بسیاری برداشته‌اند که تصمیم گرفتیم در اردیبهشت سال آینده از این خانواده‌های خیر طی مراسمی تقدیر به عمل آوریم.

محمد نسب بااعلام اینکه سازمان تاکسیرانی شهرستان آمل کارهای بسیار خوبی برای ساماندهی رانندگان تاکسی انجام داده است، عنوان کرد: سازمان تاکسیرانی کلاس‌های آموزشی را برای رانندگان تاکسی که سرویس مدارس هستند در نظر گرفته است که باید تشکر ویژه‌ای از این سازمان داشته باشیم.

این مسئول از تفاهم نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی آمل و آموزش وپرورش این شهرستان خبرداد وافزود: دانشگاه آزاد اسلامی آمل قطب گیاهان دارویی بوده است با تفاهم نامه‌ای که با این داشگاه به امضا رساندیم از این پس اقداماتی را در مدارس این شهرستان در حوزه گیاهان دارویی صورت خواهیم داد.

رئیس آموزش وپرورش شهرستان آمل خاطرنشان کرد: زنگ گرامیداشت حماسه ششم بهمن با حضور مشاور عالی مقام معظم رهبری در مدرسه دخترانه عصمتیه شهرستان آمل نواخته خواهد شد.

کد خبر 3029858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha