۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۵۴

فرماندار خوسف:

۴۱ پروژه همزمان با دهه فجر در شهرستان خوسف به بهره‌برداری می‌رسد

۴۱ پروژه همزمان با دهه فجر در شهرستان خوسف به بهره‌برداری می‌رسد

بیرجند- فرماندار خوسف گفت: همزمان با دهه فجر سال جاری ۴۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال در این شهرستان در بخش‌های کشاورزی، راه، تامین آب شرب، طرح هادی افتتاح می‌شود.

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: مهدی فرجامی فرد با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان خوسف در دهه فجر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار مهر، بیان کرد: ۴۱ پروژه در بخش‌های راه و شهرسازی، گلزار شهدای تقاب، نوسازی و مقاوم سازی مدارس و آب رسانی به روستا‌ها افتتاح می‌شود.

وی افتتاح راه روستایی «رشق – خلیلان» را یکی از پروژه‌ها مهم دهه فجر دانست و افزود: در افتتاح این پروژه‌ها میزان ۹۵ میلیارد و ۱۰۳ میلیون ریال هزینه شده است.

فرجامی فرد افزود: از این میزان اعتبار هزینه شده ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات و سرمایه گذاری بخش خصوصی و مابقی از اعتبارات دولتی بوده است.

وی بابیان اینکه ۱۷ دستگاه اجرایی استان در افتتاح این پروژه‌ها در شهرستان خوسف همکاری می‌کنند، اظهار کرد: افتتاح این میزان پروژه برای ۲۲ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

فرماندار خوسف ادامه داد: همچنین چهار هزار و ۸۸۲ خانوار و ۱۷ هزار و ۸۰۹ نفر از افتتاح این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های اجرایی در ایام دهه فجر در شهرستان خوسف، اظهار کرد: نواختن زنگ انقلاب، گلباران تمثال حضرت امام خمینی (ره)، فضاسازی سطح شهر و ادارات، دیدار با ائمه جماعت و خانواده‌های معظم شهدا ازجمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

فرجامی فرد برگزاری مسابقات ورزشی، محفل انس با قرآن، جشن پیروزی انقلاب، همایش بصیرت انقلابی و برگزاری مراسم دعا در مدارس و مساجد شهرستان خوسف را از دیگر برنامه‌های اجرایی دهه فجر سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 3032272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha