۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۵۵

مدیر عامل ایران خودرو فارس خبر داد:

تولید روزانه ۷۰ دستگاه خودرو پژو پارس در فارس

تولید روزانه ۷۰ دستگاه خودرو پژو پارس در فارس

شیراز – مدیر عامل ایران خودرو فارس گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده روزانه ۷۰ دستگاه خودرو پژو پارس در فارس تولید می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت فارس مهران لهراسبی افزود : شرکت ایران خودرو فارس توانسته است با نهایت کوشش و بهره گیری از نیروی انسانی  مجرب ، متخصص، با اشتغال زایی و جذب حدود ۲۰۰ نفر از جوانان بومی استان فارس سهم مهمی در کاهش بیکاری و ارتقا کمی و کیفی صنایع استان، در پیش برد اهداف گروه صنعتی ایران خودرو ایفا کند.

وی اضافه کرد: با مساعدت مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو و پیگیریهای مدیریت فارس برنامه تولید ایران خودرو فارس از ۳۰ دستگاه در سال ۱۳۹۲ به روزانه ۷۰ دستگاه خودرو در روز افزایش یافت .

مدیرعامل ایران خودرو فارس ادامه داد: تولید این تعداد خودرو،  نقطه عطفی در روند تولید شرکت بوده و امید است با تکیه بر تجربه و دانش داخلی و همچنین برنامه ریزی های علمی شاهد موفقیت روز افزون این واحد تولیدی در جهت تحقق اهداف استراتژیک تعریف شده و رشد صنعت استان باشیم.

لهراسبی تصریح کرد: این کارخانه فعالیت خود را از مونتاژ روزانه یک دستگاه خودرو شروع کرده و امروز توانسته تولیدات خود را به ۷۰  خودرو افزایش دهد.

مدیرعامل شرکت ایران خودروی فارس تصریح کرد: این شرکت با مساحت ۲۰ هکتار و بیش از ۲۰۰ نیروی انسانی مجرب، پتانسیل افزایش خط تولید خودرو در ابعاد گسترده را در میان سایر کارخانجات تولید خودرو دارد.

وی اظهار داشت: وجود نیروهای متخصص و کارآمد در صنایع مختلف شامل برق، الکترونیک، مخابرات، سازه و ... و نیز نزدیکی این شرکت به فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز، دسترسی آسان به تمام مراکز استان‌ها و کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپا به منظور تسریع حمل و نقل در صادرات و واردات و دارا بودن سابقه پژوهشی نقش قابل توجهی در توسعه صنعت استان فارس داشته است.

کد خبر 3032384

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha