۵ بهمن ۱۳۹۴، ۹:۵۰

مدیر عامل شرکت نفت  گاز اروندان:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نفت خرمشهر در حال احداث است

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نفت خرمشهر در حال احداث است

خرمشهر- مدیر عامل شرکت نفت  گاز اروندان  از اختصاص اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی برای احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نفت در خرمشهر خبرداد.

عزیز کمالی در گفتگو با خبرنگار مهر به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری (محل برگزاری فینال مسابقات جام حذفی فوتبال برای هر سال) اشاره کرد و گفت: این ورزشگاه در مساحتی ۱۴ هکتاری احداث می شود که دو هکتار آن را ساختمان و بقیه را محوطه تشکیل می دهد. همچنین  پارکینگ این ورزشگاه ظرفیت ۲۰ هزار خوردور را دارد.

وی تاکید کرد: این ورزشگاه طبق استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا ساخته می شود و قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را نیز دارد.

مدیر عامل شرکت نفت  گاز اروندان، پیشرفت کار احداث این ورزشگاه را ۹۱ درصد اعلام کرد و گفت: شش درصد کار مربوط به بخش آسفالت و سه درصد نیز سایر کارهای باقی مانده تشکیل می دهند.

وی متذکر شد: من همیشه در مورد پیشروی کار حداقل پیشروی را اعلام می کنم تا در آینده با مشکلی در اتمام کار در زمان تعیین شده مواجه نشویم.

کمالی در ادامه با بیان اینکه طی نامه ای از سوی فدراسیون فوتبال برخی کارها به لیست کارهای مصوب شده اضافه شده است، عنوان کرد: هزینه انجام این کارها خارج از هزینه های پروژه است.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان از هزینه کردن ۵۰ میلیارد تومان برای احداث این ورزشگاه تا کنون خبر داد و افزود: ۱۰ میلیارد دیگر نیز برای اتمام کار مورد نیاز است که آن را نیز پرداخت خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت نفت و گاز اروندان تا پایان کار پای کار خواهد بود، افزود: امیدواریم با کمک سایر دستگاه ها به ویژه سازمان منطقه آزاد اروند، موفق به پایان کار در زمان تعیین شده شویم.

کسی ورزشگاه را تحویل نمی گیرد

این مدیر عامل در ادامه از واگذاری  ورزشگاه ۱۵ هزار نفری به عنوان یکی از مسائل نیازمند اقدام یاد کرد و گفت: تا کنون هیچ نهادی به طور رسمی برای تحویل مجموعه اقدام نکرده است.

کمالی، تسریع در ارائه پیشنهاد رسمی از سوی نهاد تحویل گیرنده و همچنین اقدام در راستای جذب و آموزش نیروهای کار برای اداره امور این ورزشگاه را خواستار شد.

وی در ادامه ارائه خدمات اجتماعی از سوی شرکت نفت و گاز اروندان در راستای عمل به اعتقاد مجموعه نفت در مورد لزوم توجه به بافت اجتماعی مردم منطقه دانست و عنوان کرد: اعتقاد ما بر این است همانطور که مردم در امرتولید در کنار ما هستند و متحمل سختی هایی نیز می شوند، ما نیز موظف به ارائه خدمات اجتماعی به آنها هستیم.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان، احداث اماکن ورزشی همچون ورزشگاه های ۱۵ و پنج هزار نفری و استخر در خرمشهر را به عنوان این گونه اقدامات انجام شده توسط این شرکت برشمرد و احداث بیمارستان، جاده دسترسی و مراکز فنی و حرافه ای را از دیگر اقدامات این شرکت در سایر حوزه ها دانست.

آغاز پژوهش در منطقه غرب کارون از هفته آینده

وی از آغاز تیم پژوهشی تحقیقاتی در منطقه غرب کارون از هفته آینده خبر داد و عنوان کرد: در هفته آینده گروه ۱۵ نفره ای متشکل از کارشناس برای انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی با همکاری استانداری در حوزه غرب کارون فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

کمالی توضیح داد: این گروه، حوزه فعالیت ما که شامل آبادان، خرمشهر، سوسنگرد، بستان، هویزه و بخشی از اهواز تا مرز عراق می شود را مورد مطالعه قرار می دهند تا به زیرساخت های مورد نیاز برای رسیدن تولید به یک میلیون بشکه دست یابیم.

کد خبر 3032916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha