۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۴۰

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوين:

۲۰۰۰ ليتر گازوئيل قاچاق در تاکستان توقيف شد

۲۰۰۰ ليتر گازوئيل قاچاق در تاکستان توقيف شد

قزوین- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوين گفت: پليس شهرستان تاکستان ۲ هزار ليتر سوخت قاچاق گازوئيل را از يک دستگاه وانت نيسان کشف کرد.

سرهنگ رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان تاکستان حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در کمربندی این شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان مظنون و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: این ماموران پس از توقیف و بازرسی خودروی نیسان متوجه شدند این خودرو حامل ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل است.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد خاطر نشان کرد: ارزش این محموله حدود ۲۵میلیون ریال برآورد شد.

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در تاكستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاكستان نیز در ادامه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاكسازی نقاط آلوده و شناسایی، برخورد و دستگیری خرده فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر در بخش خرمدشت شهرستان تاكستان خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان با هدف تامین امنیت پایدار، ارتقاء احساس امنیت مردم و سلب تحرك از مجرمان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی را در شهر خرمدشت به مرحله اجرا درآوردند.

وی افزود: كشف چهار دستگاه موتورسیكلت سرقتی، توقیف ۲۸ دستگاه موتورسیكلت فاقد پلاك، كشف ۱۵۰ گرم مواد مخدر سنتی، پنج قبضه قمه و چاقو از دیگر موفقیت‌های پلیس در اجرای این طرح بوده و در این رابطه تعداد هفت نفر فروشنده موادمخدر و چهار نفر معتاد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاكستان در پایان با ارزیابی مثبت از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی خاطر نشان کرد: ایجاد جو روانی مثبت و امنیت و آرامش در جامعه در گرو تلاش مضاعف دستگاه قضائی و پلیس است که در این میان نیروی انتظامی همواره باهنجارشکنان در همه‌ زمینه‌ها برخورد قانونی می‌کند که نتیجه‌ آن افزایش سطح رضایتمندی شهروندان است.

کد خبر 3034323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha