۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲

استاندار بوشهر:

۱۸ کیلومتر از بزرگراه گناوه - دیلم امسال افتتاح می‌شود

۱۸ کیلومتر از بزرگراه گناوه - دیلم امسال افتتاح می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: ۱۸ کیلومتر از بزرگراه گناوه - دیلم امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری پیش از ظهر شنبه در بازدید از پروژه بزرگراه دیلم- گناوه اظهار داشت: توسعه راه‌های استان بوشهر را به صورت ویژه‌ای در دستور کار داریم و در این راستا طرح‌های مهمی در سطح استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر مربوط به پروژه‌های راهسازی بود، خاطرنشان کرد: هشت پروژه مهم بزرگراهی در استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته است که با سرعت بالایی در دست اجرا است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: با اتمام این هشت بزرگراه، جایگاه استان بوشهر در کشور جزو پنج استان برتر خواهد بود و این استان تا ۱۵ سال آینده نیازی به توسعه بزرگراه‌ها نخواهد داشت.

وی به پیگیری صورت گرفته برای تسریع در ساخت و تکمیل این طرح‌ها اشاره کرد و ادامه داد: یکی از محورهای مهم بزرگ‌راه گناوه - دیلم است که ۱۸ کیلومتر از این بزرگ‌راه تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

سالاری ادامه داد: این پروژه یکی از مطالبات بسیار مهم مردم در شمال استان بوشهر است و برای تکمیل این پروژه از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

استاندار بوشهر به اهمیت بالای کمیل پروژه بزرگراه دیلم- گناوه اشاره کرد و گفت: با اجرای این پروژه‌ها وضعیت ایمنی و آمار تصادفات در جاده‌های استان کاهش پیدا خواهد کرد.

کد خبر 3037132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha