مرکز توانمندی کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات راه اندازی شد

مرکز توانمندی کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات راه اندازی شد

نخستین مرکز توانمند سازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مرکز صبح امروز یکشنبه در سازمان فناوری اطلاعات ایران و با هدف حمایت از کسب و کارهای نوپای حوزه فناوری اطلاعات در راستای تجاری سازی ایده های این کسب و کارها آغاز به کار کرد.

اثربخشی در سیاست گذاری های دولت از طریق ایجاد ارتباطی میان حلقه های مختلف بازار، دانشگاه، صنعت و همفکری با بخش خصوصی برای بهینه سازی طرح ها و ایده های نو از جمله اهداف راه اندازی این مرکز است.

مرکز توانمند سازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات و ارتباطات در ۸ محور برای متخصصان فنی شبکه سازی در راستای توسعه مهارتها، برای سازمان های دارای منابع در راستای فرصت پیاده سازی ایده ها، برای استارت آپ ها، در راستای بهبود کسب و کار، برای سرمایه گذاران در راستای یافتن کسب و کارهای نوپا، برای مربیان شبکه سازی، برای افراد دارای ایده، برای شتاب دهنده های بخش خصوصی و نیز برای خدمات مراکز رشد و پارکهای علم و فناوری راه اندازی شد.

در مراسم راه اندازی این مرکز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان این وزارتخانه و نمایندگان بخش خصوصی حوزه فناوری اطلاعات حضور داشتند.

این مرکز بستری برای تسهیل همکاری حلقه های مختلف کسب و کارهای نوپای فاوا و کمک به در دسترس قرار گرفتن منابع برای فعالان زیست بوم فناوری اطلاعات خواهد بود.

کد خبر 3038152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha