۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۲۳

آیت الله ایمانی:

روی صحبت با مردم شیراز در خصوص ورزشگاه میانرود را ندارم

روی صحبت با مردم شیراز در خصوص ورزشگاه میانرود را ندارم

شیراز – نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: ساخت ورزشگاه میانرود شیراز به حدی طول کشیده که دیگر روی سخن گفتن با مردم در این خصوص را ندارم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله اسد الله ایمانی ظهر یکشنبه در دیدار با مسئولین ورزش فارس با بیان اینکه نباید غرور مردم و جایگاه شیراز کم اهمیت شود، گفت: ۲۵ سال است که ورزشگاه میانرود شیراز کلنگ زنی شده اما امروز من روی حرف زدن در این خصوص را با مردم ندارم.

وی تصریح کرد: قرار نیست در این شهر که از جانب مقام معظم رهبری به عنوان نگین درخشان کشور یاد شده  یک پروژه ورزشی ۲۵ سال طول بکشد.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه غرور و سربلندی مردم شیراز باید در تمامی موارد حفظ شود تاکید کرد: امروز به غرور مردم شیراز لطمه وارد شده که تیم های مورد حمایت آنها در عرصه قرار ندارند.

آیت الله ایمانی افزود: فعالیت های انجام شده طبق گزارش خودتان کارهای خوبی است اما باید غرور مردم شیراز را حفظ کرد.

وی یادآور شد: امروز تیم هایی از جمله برق شیراز و دیگران که مورد حمایت بودند در صحنه نیستند و باید اینان را به مردم شیراز بازگرداند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه مردم این منطقه در گذشته حاکمان جهان بودند، گفت: مردم و استان فارس از گذشته در تاریخ بشریت ریشه دارد و آن زمان که امکاناتی وجود نداشت مردم استان فارس حاکمان دنیا بودند.

آیت الله ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش جوانان در جامعه نیز تاکید کرد: جوانان سرمایه های کشور هستند که در زمان انقلاب و دفاع مقدس نقش آفرینی کردند.

وی افزود: زمانیکه جوانان به این اندازه در کشور تاثیرگذار هستند باید انتظار داشت که دشمنان برای نفوذ در آنها نقشه بکشند بنابر این باید بیش از گذشته مراقب جوانان و خواسته های آنها باشیم.

کد خبر 3038200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha