۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵

رئیس راه و شهرسازی شهرستان ملارد:

جاده اخترآباد-اشتهارد با ۸ میلیارد تومان اعتبار بهسازی می شود

جاده اخترآباد-اشتهارد با ۸ میلیارد تومان اعتبار بهسازی می شود

ملارد-رئیس اداره راه و شهرسازی ملارد گفت: اعتبارات تزریق شده برای محور اخترآباد-اشتهارد هفت میلیارد و ۹۶۶ میلیون تومان محاسبه شد و در آینده ای نزدیک بهسازی آن بصورت رسمی افتتاح خواهد شد.

محسن محمد زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش راه ها در شکوفایی و تحقق توسعه اظهار داشت: یکی از شاخص ترین ارزیابی های رشد و توسعه در جهان امروزی به حوزه راه وحمل ونقل متکی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملارد افزود:در شهرستان ملارد نیز تلاش شد علیرغم محدودیت ها و تنگناهای مالی و اعتباراتی شدیدی که وجود داشت، طرح ها و پروژه های سازنده و تاثیرگذاری پیگیری و اجرایی شود.

محمد زاده گفت:بهسازی محور ارتباطی اختر آباد-اشتهارد از نمونه این پروژه ها است که با عنایت به نیاز سنجی های لحاظ شده و اهمیت آن، از سال گذشته بصورت رسمی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملارد با اشاره به طول ۳۰ کیلومتری این محور عنوان کرد: ۲۵کیلومتر محور اخترآباد-اشتهارد دچار مشکل بود که به تعبیری ضرورت بازسازی در آن احساس می شد.

وی افزود:با تلاش های مستمر و پشتیبانی مجدانه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، بازسازی این پروژه در دو مرحله، ۱۷ کیلومتر در سال گذشته و هشت کیلومتر در سال جاری پیگیری شد و در حال حاضر عملیات بهسازی در این محور به اتمام رسیده است.

محمد زاده گفت:مجموع اعتبارات تزریق شده در این پروژه، هفت میلیارد و ۹۶۶ میلیون تومان محاسبه شده است و در آینده ای نزدیک بصورت رسمی افتتاح خواهد شد.

مدیر راه و شهرسازی شهرستان ملارد یادآور شد:امیدواریم با بهبود فضای اقتصادی کشور، زمینه و بستر مناسبی برای تعریف پروژه های نو و جدید فراهم شود که در صورت تحقق، ثمرات آن در ابعاد گوناگون این منطقه بازتاب خواهد داشت.

کد خبر 3038749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha