۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳

آیت الله نعیم آبادی:

برجام می تواند موتور محرکه کشور باشد

برجام می تواند موتور محرکه کشور باشد

بندرعباس - نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اگر برخورد صحیح با برجام داشته باشیم برای ما موتور محرکه خواهد بود، باید خط استقلال خود را محکم تر از همیشه ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی صبح دوشنبه در آئین غبارروبی گلزار شهدای بندرعباس که همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر و سالگرد ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی برگزار شد، با تاکید بر اینکه یک شبه نمی توان همه مشکلات را حل کرد، گفت: آرام آرام با موانعی که وجود دارد در حال پیشرفت هستیم.

وی ادامه داد: ۱۲ سال در کل جهان از مقاومت ملت ایران حرف می زدند و آخر نتوانستند در برابر ما کاری کنند و امروز آنچه به دست آورده ایم کم نیست و به فرجام رساندن برجام یک نمونه از قدرت مقاومت یک ملت است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه برخی انتظار دارند پس از برجام هیچ مشکلی در جامعه وجود نداشته باشد، افزود: اگر با مسئله برجام خوب برخورد کنیم راهی برای کمال ما خواهد بود و باید تلاش کنیم حرکت پیشرفت خود را ادامه دهیم.

آیت الله نعیم آبادی تصریح کرد: اگر برخورد صحیح با برجام داشته باشیم برای ما موتور محرکه خواهد بود و باید خط استقلال خود را محکم تر از همیشه ادامه دهیم.

کد خبر 3039029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha