۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۵۷

نتایج نهایی گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی امشب اعلام می شود

نتایج نهایی گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی امشب اعلام می شود

رئیس مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی وفناوری اطلاعات آموزش وپرورش گفت: دفتر گزینش اسامی تأییدصلاحیت‌شدگان نهایی آزمون استخدامی رااعلام کرد و ازطریق پرتال این وزارتخانه امشب منتشر می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین سلیمی جهرمی، درباره ی اعلام نتایج نهایی گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی گفت:امروز از دفتر گزینش اسامی تأیید صلاحیت‌شدگان نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش اعلام شد و این اسامی به مدیرکل امور اداری  داده شده است تا امشب دوشنبه ۱۲ بهمن ماه از طریق پرتال وزارت آموزش و پرورش منتشر کنند.

وی افزود:کسانی که پذیرفته شده اند باید بر اساس اطلاعیه دانشگاه شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان صادر می شود بایدبرای ثبت نام و شرکت در کلاس ها اقدام کنند.

رئیس مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: پذیرفته شدگان از نیمه بهمن کلاس‌های آموزشی تربیت حرفه ای معلم را در دانشگاه فرهنگیان آغاز می‌کنند.

همچنین مدیر کل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش در باره ی رد صلاحیت بیان کرد: داوطلبانی که رد صلاحیت شده‌اند، فرصت دارند تا طی سه روز برای تجدیدنظر به هسته‌های گزینش استان‌ها مراجعه کنند.

وی افزود: به هسته‌های گزینش استان‌ها اعلام کرده‌ایم به جهت شرایط خاص و ویژه از جمله ضرورت تشکیل کلاسهای آموزشی از نیمه بهمن، حداکثر ظرف مدت یک هفته پرونده‌ها را بررسی و نتایج تجدید نظر اول را اعلام کنند.

محمدزاده خاطر نشان کرد: افرادی که در تجدید نظر اول صلاحیت آنها تأیید نشد می‌توانند فرم تجدیدنظر دوم  را تکمیل کنند و هسته‌های گزینش استان‌ها موظفند پرونده‌ها را جهت تصمیم‌گیری با پست پیشتاز به هیئت مرکزی گزینش ارسال کنند و این هیئت با استفاده از تمام ظرفیت در کمترین مدت زمان نتایج تجدیدنظر دوم را اعلام می کند.

کد خبر 3039555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha