۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۰۴

با هزینه ۱۰۰میلیارد ریال اعتبار؛

ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح شد

ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح شد

سمنان - ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار سمنان و تنی چند از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسن قاضی زاده هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در خلال این مراسم گفت: مراکز بهداشتی و درمانی در بیشتر نقاط کشور با کمبود نیروی انسانی به‌ویژه پرستار مواجه هستند که این کمبودها باید با تلاش مسئولان امر برطرف شود.

وی ضمن اشاره به رضایتمندی مردم از طرح تحول سلامت، بیان داشت: این طرح با وجود مشکلات و کمبود های اعتباری و بودجه ای به واسطه بدهکاری های وزارت بهداشت از دولت های قبل، خوشبختانه مورد استقبال همه مردم قرار گرفته است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اجرایی شدن برجام نیز افزود: رفع تحریم ها قطعا می تواند فرصت سرمایه گذاری و جذب منابع هرچه بیشتر را برای کشورمان و در بخش بهداشت و درمان میسر سازد.

وی ضمن ابراز رضایت از شرایط اجرای طرح تحول سلامت در استان سمنان، گفت: خوشبختانه مسئولان و پرسنل بهداشت و درمان استان وظایف خود را در راستای عمل به طرح تحول نظام سلامت، به خوبی انجام داده اند که می بایست از این بابت قدردان زحمات آن ها بود.

هاشمی درباره اعتبارات بخش درمان، توضیح داد: خوشبختانه با وجود مشکلات اعتباری موجود در وزارت بهداشت امروز شاهد افتتاح بیمارستان ۱۶۵ تخت خوابی گرمسار و ستاد دانشگاه علوم پزشکی این استان بوده ایم.

ساختمان اداری ستاد مرکزی دانشگاه علوم پرشکی سمنان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال و در بنایی به وسعت شش هزار و ۸۰۰متر مربع با حضور سیدحسین قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، محمد علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و محمدرضا خباز استاندار سمنان به بهره برداری رسید.

کد خبر 3040464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha