۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۱۵

مشهد چهره ای انقلابی به خود گرفت

مشهد چهره ای انقلابی به خود گرفت

مشهد- همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، برای سی و هشتمین سال پیاپی، فضای شهرمشهد انقلابی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، همزمان با آغاز ایام دهه فجر نماد های شهر رنگ و بوی انقلابی گرفت.

رئیس اداره تبلیغات فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد در این رابطه گفت: در راستای فضاسازی شهر مشهد در ایام الله دهه فجر، نماد های کتاب موجود در مرکز شهر ضمن انتقال از نواحی مرکزی شهر به پیرامون با تصاویر متناسب با دهه فجر مزین شد.

 حجت فقیه اظهار کرد: از جمله کتاب هایی که در قالب نماد به تصویر کشیده شد می توان به کتاب های انقلاب اسلامی شهید مطهری، ماموریت به تهران رابرت هایور، لحظه های انقلاب گلابدره ای و منشور معارف انقلاب اسلامی اشاره کرد.

وی افزود: طراحی، نصب و ساخت قاب عکس قدیمی با تصاویری که تاکنون دیده نشده از دیگر فعالیت های است که به منظور فضاآرایی در پنج نقطه مرکزی شهر اجرا شده است و طراحی و ساخت نماد روزنامه زمان انقلاب عنوان فعالیت دیگری است که در همین راستا انجام و پیش بینی شده است در ایام مختلف سال نیز با تغییر محتوای مناسبتی در معرض دید عموم قرار گیرد.

فقیه تصریح کرد، اکران تصاویر انقلاب مشهد با عنوان مشهد به روایت انقلاب با شعار «پاس می دارم از انقلابم» با عکاسی محمد رضا عطایی از عکاسان قدیمی شهر مشهد از جمله فعالیت هایی است که در سطح گسترده انجام شده است.

وی با اشاره به طراحی انجام شده با موضوع معرفی محلات و مکان های انقلابی مشهد برای تشکل ها و مساجد شهر گفت: پرده های یک در سه با شخصیت پرده های انقلابی و با شعارهای آن زمان نیز از جمله اقداماتی است در هسته مرکزی شهر به نمایش درآمده است.

رئیس اداره تبلیغات فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، همچنین ازنصب بنر با موضوع «پاس می دارم انقلابم را» بر روی دو هزار دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی مشهد  خبر داد.

 

 

 

کد خبر 3040550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha