۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۱۵

سردار نقدی:

شاهد نفوذ فردی در کشور هستیم/آمریکا عوض نمی شود

شاهد نفوذ فردی در کشور هستیم/آمریکا عوض نمی شود

مشهد- رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور با بیان اینکه نفوذ‌فردی در کشور اتفاق افتاده است بیان کرد: شما شاهد هستید که افراد نفوذی ساعاتی بعد از فرمایشات رهبری علیه سخنان ایشان حرف می‌زنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی روز پنجشنبه در همایش بصیرتی ارکان حلقه‌های صالحین در حسینیه امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب مذاکره با آمریکا را به معنای نفوذ دانستند ادامه داد: آمریکا امروز خلع سلاح شده و دستش خالی است و می‌خواهد نفوذ کند.

وی بیان کرد: آنها به دنبال نفوذ در سیستم ما توسط اشخاصی مانند جیسون رضائیان هستند.

وی ورود آدم های خوش بین به ارتباط با آمریکا را یکی از راه های نفوذ عنوان کرد و گفت: اگر این نفوذ اتفاق بیفتد ارزش های دینی به مخاطره می افتد.

وی یادآور شد: اگر رقابت‌ انتخاباتی بین بچه‌های انقلابی به وجود بیاید و فردی که اهل سازش با آمریکاست وارد مجلس شود این گناه بزرگ بر گردن همه ما است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اذعان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب دو هفته پیش فرمودند دوره حساسی است و آمریکا به این انتخابات چشم دوخته لذا مجلس این دوره را باید محکم ببندیم و اجازه نفوذ ندهیم.

سازش با آمریکا دلیل بر توسعه نیست

سردار نقدی با بیان اینکه تصور عوض شدن رفتار ددمنشانه و نیرنگ آمیز آمریکایی ها غیر عقلانی است ادامه داد: برخی ها در جامعه مدعی هستند که آمریکا عوض شده و نسبت به گذشته تغییر موضع داده است.

وی خطاب به برخی از افراد که پیشرفت و توسعه کشور را در گرو سازش با آمریکا می دانند بیان کرد: در زمان طاغوت در حالی که منابع ملی در اختیار آمریکایی ها بود و شاه خائن بود باز هم در این کشور پزشکان هندی و بنگلادشی مردم را معالجه می کردند و جاده های ترانزیتی ما خاکی بود.

سردار نقدی بیان کرد: این همه محرومیت در حالی در این کشور موج می زد که روزانه شش میلیون بشکه نفت به غربی ها فروخته می شد.

وی اظهار کرد: حال اگر شما وضعیت امروز را که ۳۷ سال در مبارزه با آمریکا بودیم و دست آنها را از کشور کوتاه کردیم مقایسه کنید شاهد پیشرفت  در عرصه های مختلف اتمی و حتی پرتاب ماهواره هستید و حتی امنیت خودمان را نیز تامین کردیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفان اظهارکرد: اگر سازش و رابطه با آمریکا توسعه به همراه می آورد پس چرا عربستان سعودی با فروش ۱۰ میلیون بشکه نفت مردم آن در وضعیت نامناسبی به سر می برند؟

وی افزود: امام راحل القاب زیادی به آمریکا دادند که نمونه‌های آن رژیم قرون وسطایی، ابر جنایتکار و تروریست بد ذات است که امروز تمامی این صفات برای دنیا آشکار شده است.

وی با بیان اینکه تازه بر فرض مثال که بخواهیم از جنایت‌های آمریکایی‌ها چشم پوشی کنیم از خون شهدا چگونه می توان گذشت؟

سردار نقدی بیان کرد: آنهایی که می گویند آمریکا عوض شده پس توضیح دهند که این همه نیروی نظامی و بالگرد و ناو جنگی آمریکایی در منطقه مشغول چه کاری است؟

پیروزی انقلاب کودتا علیه آمریکا بود

وی از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان کودتا علیه آمریکا یاد کرد و گفت: از زمان طاغوت تاکنون رد پای آمریکایی ها در تمام فتنه ها نمایان است.

وی بیان کرد: نگاهی به تاریخ ایران از کودتای ۲۸ مرداد گرفته تا زمان فتنه ۸۸ همگی حاکی از دخالت آمریکایی ها برای فتنه برافروزی در این کشور دارد.

وی با بیان اینکه در زمان طاغوت در اصل آمریکایی ها بر ایران حکومت می کردند و شاه اختیاری از خود نداشت افزد: در آن زمان تمامی صنایع تولیدی و حتی نیروهای متخصص و نظامی را مستشاران آمریکایی تشکیل می داد و در واقع به همین بهانه غربی ها در حال چپاول این کشور بودند.

نقدی با اشاره به این موضوع که ظهور انقلاب اسلامی و ایجاد موج استکبار ستیزی در جهان بساط استعمارگرایانه آمریکا و غربی ها را از این کشور برچید ادامه داد: غربی ها ضمن اینکه دستشان از منابع عظیم این کشور کوتاه شد به دلیل جریان پر قدرت و پر شتاب اسلام  و بیداری اسلامی در بین ملت های مظلوم جهان وحشت زده شدند.

رد پای آمریکا در جریان فتنه ها  

رییس بسیج مستضعفان بیان کرد: با سرنگونی نظام شاهنشاهی آمریکایی ها تمام فکر خود را برای کودتا  و حتی شورش در مناطق مرزی به کار گرفتند که در همه آنها شکست خورده و به نتیجه ای نرسیدند.

سردار نقدی تحمیل جنگ ۸ ساله بر علیه ایران و حمایت بسیاری از ابر قدرت های جهان را نمونه دیگری از دسیسه استکبار برای مبارزه با انقلاب و ایران اسلامی عنوان کرد و  افزود: امام راحل در همان زمان فرمودند که  صدام به دستور آمریکا به کشور حمله کرده که سند این گفته‌ها چند ماه بعد فاش شد.

وی فتنه سال ۸۸ و هدایت و حمایت آمریکایی ها را از اسناد دیگر دشمنی غربی ها نام برد و افزود: دشمن در فتنه ۸۸ می‌خواست فتنه ۷۸ را که شکست خورده بود، پیروز کند که با حماسه ۹ دی مردم مجددا آن فتنه را نیز در نطفه خفه کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا تنها در فتنه و ترور و جنگ خلاصه نمی شود ادامه داد: ایجاد تحریم های سنگین بر علیه ایران خود ردر زمره توطئه های دیگر استکبار برای به زانو در آوردن ایران اسلامی در حوزه اقتصادی و ایجاد نارضایتی در بین اقشار مخلف مردم بود.

 

کد خبر 3041958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha