۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۲۰:۲۲

وزیر بهداشت پس از عیادت سارا عبدالمالکی؛

قهرمانان ملی باید حمایت بیمه‌ای شوند

قهرمانان ملی باید حمایت بیمه‌ای شوند

وزیر بهداشت در عیادت از سارا عبدالمالکی بازيکن ملی پوش راگبی و مربی هندبال، در جریان روند درمانی این قهرمان ملی پوش که به دلیل سانحه تصادف از ناحیه ستون فقرات دچار آسیب شده بود، قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سید حسن هاشمی پس از عیادت از سارا عبدالملکی، از اینکه چنین سرمایه های ملی در هنگام حادثه تنها هستند از عدم وجود حمایت های بیمه ای از قهرمانان ملی ابراز تاسف کرد.

وی گفت: مجموعه دولت اعم از وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ورزش و جوانان و بهداشت و درمان و دیگر دستگاه های اجرایی باید ساز و کارهایی را پیش بینی کنند تا قهرمانان ملی در موقع چنین حوادثی به خصوص در هنگام کار، نه تنها از بیمه درمان بلکه از سایر حمایت های اجتماعی برخوردار شوند.

هاشمی با بیان اینکه از موضوع مصدومیت خانم عبدالمالکی از طریق شبکه های اجتماعی مطلع شدم، گفت: برای احوالپرسی از ایشان و اینکه اگر اگر نیاز به اقدامی برای کمک به درمان وی باشد، در بیمارستان حضور پیدا کردم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه تیم مجربی مسئولیت درمان خانم عبدالمالکی را بر عهده دارند، گفت: تا کنون چند عمل جراحی بر روی ایشان انجام شده است.

هاشمی گفت: آسیب شدید بود و روند درمان خوب پیش رفته است و با روحیه بالایی که این قهرمان ملی دارند امیدواریم با انجام فیزیوتراپی در ماه های آینده سلامتی خود به دست آورند و دوباره به ورزش مورد علاقه خود باز گردند.

کد خبر 3042200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha