۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۵۵

به همت رایزنی فرهنگی ایران؛

جشن پيروزی انقلاب اسلامی در بلغارستان برگزار می شود

جشن پيروزی انقلاب اسلامی در بلغارستان برگزار می شود

همزمان با ایام دهه فجر، رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران، برنامه های مختلف فرهنگی را در شهر صوفیه پایتخت بلغارستان برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در بلغارستان، برنامه های فرهنگی از جمله نمایشگاه فرهنگی و اجرای موسیقی سنتی ایرانی همزمان با ایام دهه فجر در شهر صوفیه پایتخت بلغارستان برگزار می شود.

به این ترتیب، مراسم جشن سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت سفارت و رایزنی فرهنگی کشورمان در بلغارستان، در محل سالن کاخ فرهنگ و ملی و هتل مارینلا و موزه قوم شناسی صوفیه برگزار می شود.

برگزاری اين مراسم همراه با حضور نوروزی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان و سخنرانی محمدعلی کیانی، رایزن فرهنگی ايران کشورمان و دوستداران فرهنگ و تاریخ ایران و اجرای قطعاتی از موسیقی سنتی ایرانی توسط گروه هنری «الامتو» از استان ایلام، صورت می گيرد.

برپايی نمایشگاه صنایع دستی ایران و موسیقی سنتی ایران در هتل مارینلا، نمایشگاه و کارگاه آموزشی لباس اقوام ایرانی در موزه قوم شناسی شهر صوفیه، نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی، توزیع پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به جوانان اروپا و همچنين، مصاحبه با شبکه ملی بلغارستان از برنامه‌های اين مراسم به شمار می رود.

برگزاری جشنواره فیلم و هفته دوستی کودکان و نوجوانان و اجرای برنامه موسیقی ایرانی در تلویزیون ملی بلغارستان از ديگر برنامه‌های فرهنگی اين ايام است.

کد خبر 3043277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha