۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۵۷

استاندار لرستان:

پرونده پروژه‌های مسکن مهر لرستان تا پایان سال آینده بسته شود

پرونده پروژه‌های مسکن مهر لرستان تا پایان سال آینده بسته شود

خرم آباد - استاندار لرستان بر لزوم تکمیل پروژه های مسکن مهر این استان تا پایان سال آینده تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند عصر شنبه در جلسه شورای مسکن استان لرستان با بیان اینکه مقرر شده که تا پایان سال ۹۵ پرونده پروژه های مسکن مهر در کل کشور بسته شود اظهار داشت: این پرونده در برخی استانها تا پایان نیمه اول سال ۹۵ و در برخی دیگر نیز تا پایان سال آینده بسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در استان لرستان احداث واحدهای مسکن مهر در گذشته وضعیت مطلوبی نداشت عنوان کرد: تکمیل واحدهای مسکن مهر جزو مطالبات جدی مردم بود و دولت نیز مصمم است این پروژه ها را تا پایان سال ۹۵ به اتمام برساند.

استاندار لرستان با بیان اینکه پروژه های مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر لرستان به طور کامل به بهره برداری رسیده اند ادامه داد: هم اکنون در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر استان ۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر باقی مانده که باید تکمیل شوند.

بازوند با بیان اینک نیمی از این پروژه های مسکن مهر لرستان خودمالک و نیمی دیگر مربوط به تعاونی ها، دولت و سه جانبه ها است عنوان کرد: در این راستا اداره کل راه و شهرسازی لرستان باید در جلسه بعدی شورای مسکن استان برنامه عملیاتی خود را در رابطه با تکمیل این واحدهای باقی مانده مسکن مهر ارائه دهد.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته واحدهای مسکن مهر باقی مانده لرستان باید تا پایان سال ۹۵ تکمیل شوند گفت: با این وجود می توان با برنامه ریزی لازم از سوی اداره کل راه و شهرسازی زمینه بهره برداری از واحدهای مسکن مهر را تا پایان نیمه اول سال ۹۵ در استان فراهم آورد.

استاندار لرستان همچنین با تاکید بر ارائه برنامه لازم در زمینه پروژه های مسکن مهر خود مالک لرستان از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: تا هفته آینده باید تعداد واحدهای خودمالک، برش شهرستانی آنها و ... مشخص و به شورای مسکن استان ارائه شود.

بازوند با بیان اینکه همچنین باید مشخص شود که از مجموع ۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر باقی مانده لرستان چه میزان فاقد متقاضی هستند گفت: همچنین باید مشکلات موجود برای تکمیل هزار و ۱۸۴ واحد مسکن مهر لشگر ۸۴ لرستان نیز رفع شوند.

کد خبر 3043559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha