۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۳۷

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش قم:

۱۳۵۷ دانش آموز قمی روز ۲۲ بهمن سرود انقلاب می‌خوانند

۱۳۵۷ دانش آموز قمی روز ۲۲ بهمن سرود انقلاب می‌خوانند

قم - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از خواندن سرود انقلاب توسط هزار و ۳۵۷ دانش آموز در قم در روز ۲۲ بهمن خبر داد.

ناصر حمزه‌ای در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در مدارم قم به مناسبت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در زمینه کتاب، پوستر و روزنامه‌های مناسبتی انقلاب اسلامی، دستاورد‌های علمی، صنعتی و نظامی میهن اسلامی و استفاده از کلیپ‌ها و فیلم‌های صوتی و تصویری، برگزاری نمایشگاه با استفاده از خلاقیت‌ها، مهارت‌ها، ابتکارات دانش آموزان و همچنین برگزاری مسابقات مختلف از جمله برنامه‌های اجرا شده همزمان با دهه فجر در مدارس قم است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قم در خصوص اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر برای دانش آموزان ابتدایی، افزود: برگزاری مسابقه خاطره نویسی دانش آموزان دوره ابتدایی با عنوان «نقل خاطرات اولیا با زبان دانش آموزان با عنوان «یاد ایام»، برگزاری مسابقه روزنامه دیواری و نقاشی همگانی در مدارس با عنوان «نوجوان و انقلاب اسلامی» و همچنین برگزاری مسابقه دانش آموزی از وصیت‌نامه حضرت امام خمینی(ره) اجرا شد.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقه دانش آموزی از وصیت‌نامه امام خمینی(ره)، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و نشست‌های سیاسی و اجتماعی با موضوع انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب با هماهنگی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

حمزه‌ای با اشاره به تشکیل گروه سرود هزار و ۳۵۷ نفری در استان و اجرای آن در ۲۲ بهمن، افزود: اجرای مراسم رسمی و شرکت در آیین یادمان «گلبانگ انقلاب»، برگزاری همایش شب شعر «انفجار نور» به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های اجرایی دهه فجر در مدارس متوسطه استان قم است.

کد خبر 3044202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha