۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۰۳

با حضور مسئولان استانی؛

۹۵ پروژه عمرانی در شهرستان ساوجبلاغ به بهره برداری رسید

۹۵ پروژه عمرانی در شهرستان ساوجبلاغ به بهره برداری رسید

کرج - به مناسبت ایام الله دهه فجر و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، ۹۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۷۶ میلیارد تومان در شهرستان ساوجبلاغ به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز یکشنبه پروژه های عمرانی شهرستان ساوجبلاغ با حضور حجت الله ملاصالحی معاون سیاسی استاندار، حجت الاسلام مفید کیایی نژاد نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار شهر جدید هشتگرد و اعضای شورای اسلامی شهر به بره برداری رسید.

در این مراسم چند پروژه عمرانی شامل مجتمع آموزشی شهید نیازاده (سعیدآباد) با اعتبار ۲۰ هزار میلیون ریال، مدرسه خیریه شهر هشتگرد مرحوم طاهریان با اعتبار دو هزار میلیون ریال، شرکت آراد فرساد با اعتبار ۴۰ هزار میلیون ریال، سالن ورزشی شهر جدید با اعتبار ۲۰ هزار میلیون ریال و آمفی تئاتر پارک گلستان شهر جدید با اعتبار ۳۰ هزار میلیون ریال بصورت نمادین از میان ده ها پروژه به بهره برداری رسید.

اهمیت انتخابات امسال دو چندان شده است

حجت الله ملاصالحی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به دو انتخابات پیش روی ملت ایران اشاره و اظهار کرد: انتخابات در ایران همواره از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و هم اکنون نیز اهمیت آن دوچندان شده است زیرا تمام حرکات و رفتار ما زیر ذره بین دشمنان است تا بتوانند با کوچکترین خللی در امور کشور، ضربات خود را به این نظام مقدس بزنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز گفت: تمام قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران از مردم است و ایستادگی ایران در مقابل ابرقدرتهای جهان نیز بواسطه همین پشتوانه مردمی و در کنار آن وجود رهبری فرزانه، هوشیار و مدبر است، شاید امروز مشکلات متعددی به لحاظ  اقتصادی، تحریم و... و. در کشور باشد اما مردم ما ملتی عزتمند هستند که با حضور حداکثری در انتخابات، انقلاب را بیمه می کنند.

نامزدهای انتخاباتی پای از قانون فراتر نگذارند

وی خطاب به کاندیدها هشدار داد: نامزدهای انتخاباتی مراقب باشند که پای خود را فراتر از قانون نگذارند چراکه مردم ما بسیار فهیم و هوشمند هستند و شعارهای پوچ را بدرستی تشخیص می دهند لذا کاندیدها باید وعده هایی به مردم بدهند که بتوانند آنها را عملی کنند.

وی تمام دست اندرکاران انتخابات را به عمل به مر قانون توصیه کرد و افزود: تمام امکانات در چاچوب قانونی در اختیار افراد تایید صلاحیت شده قرار خواهد گرفت.

پروژه های عمرانی ساوجبلاغ با اعتبار ۵۷۶ میلیارد در مدار خدمت رسانی

ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار شهرستان ساوجبلاغ سخنران بعدی این مراسم بود که ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب به ارائه گزارش مختصری از برنامه های دهه فجر پرداخت و عنوان کرد: برغم محدودیت های اعتباری که چند سالی است گریبانگیر مجموعه دستگاه های دولتی شده است، طی سالجاری و باهمت مسئولان در شهرستان ساوجبلاغ توفیقات خوبی حاصل شد.

پالیزگیر افزود: دراین راستا طی دهه مبارک فجر ۹۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۷۶ میلیارد تومان در نقاط مختلف شهرستان به بهره برداری می رسد که امروز تعدادی از آنها بطور نمادین و با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

وی گفت: این ۹۵ طرح عمرانی شامل ۱۷ پروژه از سوی دستگاه های اجرایی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان، ۲۴ پروژه از سوی شهرداریها با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان، ۲۹ پروژه از سوی دهیاریها با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان، ۳۰ پروژه بخش خصوصی با اعتبار ۱۷۱ میلیارد تومان و ۱۹ پروژه در قالب مسکن مهر شهر جدید و شهرک ابرشم با اعتبار ۳۵۵ میلیارد تومان است.

پالیزگیر در پایان برگزاری برنامه های فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی، مسابقات، جشن های دهه فجر در روستاها و شهرهای تابعه، گفتمان دینی، دیدار با خانواده معظم شهدا و... را از دیگر برنامه های شهرستان ساوجبلاغ در این ایام برشمرد.

کد خبر 3044401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha