۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

قاتل دانشجوی لرستانی در مراسم «خون صلح» بخشيده شد

قاتل دانشجوی لرستانی در مراسم «خون صلح» بخشيده شد

خرم آباد - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: زن و شوهر داغدیده در مراسم خون صلح در یکی از مساجد شهرستان خرم آباد قاتل فرزندشان را پس از هشت سال بخشیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا شیراوژن پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۵ مرداد ماه سال ۸۶ مردی با هویت معلوم به سبب اختلاف دیرینه با یکی از اقوامش تصمیم گرفت با حمله مسلحانه به اعضای این خانواده از آنها انتقام بگیرد.

وی گفت: بنابراین قاتل همراه چند همدست عازم روستای «نخود» از توابع شهرستان سلسله می شود و آنها پس از تیر اندازی هوایی و متفرق کردن روستانیان به در خانه یکی از اهالی روستا رفته و به سمت آنها شلیک می کنند.   

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان بیان داشت: در همین موقع پسر یکی از همسایه ها که جوانی دانشجو بوده قصد میانجیگری و پایان دادن به این درگیری را دارد که هدف گلوله قرار می گیرد و به قتل می رسد.

سرهنگ شیراوژن تصریح کرد: قاتل پس از دستگیری توسط ماموران انتظامی در یکی از شعبه های دادگاه کیفری لرستان به قصاص محکوم شد.

وی گفت: خانواده قاتل همچنان با پادر میانی بزرگان، ریش سفیدان و مسئولان انتظامی استان در تلاش برای جلب رضایت بودند تا این که جمعه ۱۶ بهمن امسال خانواده مقتول برای رضای خدا از خونخواهی گذشتند و قاتل را در آئین «خون صلح» که در مسجد فاطمه زهرا (س) شهرستان خرم آباد برگزار شد بخشیدند.

کد خبر 3045006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha