۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۲۹

در پایان مسابقات ووشو بانوان؛

البرزی‌ها در ۲ بخش«ساندا» و «تالو» نائب قهرمان کشور شدند

البرزی‌ها در ۲ بخش«ساندا» و «تالو» نائب قهرمان کشور شدند

کرج - رقابت های ووشو قهرمانی بزرگسالان کشور در بخش بانوان با کسب عنوان نائب قهرمانی استان البرز در دو بخش تالو و ساندا همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، این رقابت ها با حضور ۲۶۰ شرکت کننده از ۳۴ تيم از روز يکشنبه به ميزبانی استان قم و در سالن هلال احمر اين شهر آغاز شد و ظهر امروز دوشنبه  با شناخت برترین ها به پایان رسید.

اين رقابت ها، نخستين مرحله انتخابی تيم ملی بزرگسالان ايران به منظور حضور در مسابقات قهرمانی ووشو آسيا در کشور محسوب می شد. در مسابقات بخش تالو تهران الف با ۵ مدال طلا برسکوی نخست ايستاد، البرز با ۲ طلا، ۳ نقره و يک برنز دوم شد و اصفهان با کسب ۲ طلا و ۲ نقره به عنوان سومی دست یافت.

در بخش ساندا نیز تيم اصفهان با کسب ۲ مدال طلا و ۳ برنز برسکوی نخست قرار گرفت و البرز با يک مدال طلا، يک نقره و ۲ برنز دوم شد. کرمانشاه نيز با يک مدال طلا، يک نقره و يک برنز به عنوان سومی دست پیدا کرد.

رییس هیئت ووشو استان البرز در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: تیم استان البرز با گذر از اردوهای آماده سازی مناسب و با ترکیبی بومی در مسابقات کشوری حاضر شد و خوشبختانه عنوان اررشمند نایب قهرمانی را در دو بخش تالو وساندا کسب کرد.

اسماعیل سایه افکن افزود: به دلیل انتخابی تیم ملی بودن این رقابت ها تمام بهترین های کشور در مسابقات حاضر بودند و به همین دلیل این رویداد ازسطح کیفی بالایی برخوردار بود.

وی تصریح کرد: از نکات جالب توجه این رقابت ها شکست خدیجه آزادپور قهرمان جهان و آسیا مقابل زینب مجدی از البرز بود و موجب شد یکی از شگفتی های این دوره از رقابت ها رقم بخورد.

سایه افکن در پایان گفت: امیدوارم به دنبال درخشش تیم بانوان تیم مردان البرز هم حضوری موفق در عرصه کشوری داشته باشند و با قرار گرفتن بر روی یکی از سکوهای برتر کشور به استان بازگردند.

کد خبر 3045307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha