۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۲۷

توکلی به مهر خبر داد:

مهلت ثبت نام دوره های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد

مهلت ثبت نام دوره های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید فرصت ثبت نام در پذیرش دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای آموزش مهارتی بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی خبر داد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آندسته از داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام در دوره های کاردانی حرفه ای و کاردانی فنی نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی اقدام نکرده اند، مهلت ثبت نام برای شرکت در این پذیرش تا ساعت ۲۴ رو شنبه ۲۴ بهمن ماه تمدید می شود.

وی افزود: به این دسته از داوطلبان توصیه می شود که با مراجعه به سایت سازمان سنجش و توجه به اطلاعیه های منتشره سازمان، به ویژه اطلاعیه اصلاحیه این پذیرش که امروز سه شنبه ۲۰ بهمن ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده اند نیز می توانند ضمن مشاهده فرم تقاضانامه در صورت تمایل نسبت به ویرایش آن اقدام کنند.

وی یادآور شد: تاکنون ۶۰ هزار و ۱۲۰ نفر در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای آموزش مهارتی بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: در مجموع تعداد ۳۰۵ هزار و ۳۳۲ نفر در این دوره ها پذیرش می شوند که از این تعداد ۱۶۱ هزار و ۶۱۹ نفر به صورت سهمیه آزاد و تعداد ۱۴۳ هزار و ۷۱۳ نفر به صورت سهمیه شاغلین پذیرش خواهند شد.

کد خبر 3047254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha