۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۱۱

معاون عمران استانداری خوزستان عنوان کرد:

عملکرد مثبت دزفول در جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال

عملکرد مثبت دزفول در جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال

دزفول - معاون عمران استانداری خوزستان گفت: خوشبختانه به دلیل توجه ویژه فرماندار دزفول به بحث توسعه، اشتغالزایی و حمایت از بخش خصوصی افق و آینده روشنی برای این شهرستان تصور می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد سیاحی ظهر سه شنبه در آیین افتتاح خط کشتار بلدرچین دزفول که با حضور هیئت همراه وی و سایر مسئولان شهری در شرکت کشتارگاه صنعتی طیور برگزار شد، اظهار کرد: یکی از شاخص های نظام ارائه خدمات مطلوب است که ما در استان خوزستان خوشبختانه از منابع عظیمی همچون هشت بندر، جاده های شریانی، پایانه ها، مرز صدها کیلومتری با خلیج فارس، زمین های کشاورزی و منابع آبی، پنج فرودگاه مهم و اساسی، پتروشیمی و پالایشگاه قوی و منابع عظیم نفتی برخوردار هستیم.

وی با بیان اینکه مسئولان خوزستانی باید در جهت شاخص های اقتصادی و رفاهی مردم بیشتر تلاش کنند، افزود: استان خوزستان از نظر برخورداری از منابع نفتی رتبه اول را در اقتصاد کشور بازی می کند و بدون نفت نیز جایگاه چهارم را در اقتصاد کشور دارد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه ظرفیت های زیاد دزفول نمونه ای از کل استان است، گفت: فعالیت هایی از جمله پرورش گل، آبزیان، طیور و احداث کارخانه های متعدد در دزفول شرایط بسیار خوبی دارند به عنوان مثال کارخانه فولاد دزفول با پیشرفت بالای ۸۰ درصد و اشتغال ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم بسیار ارزشمند است که باید بیشتر از این ظرفیت های خدادادی در راستای رونق اقتصادی استفاده کنیم.

سیاحی یکی از لازمه های اصلی توسعه و رونق شهرها، استان ها و کشور را توجه به بخش خصوصی دانست و تصریح کرد: تمام مدیران خوزستان با توجه ویژه استانداری به دنبال فراهم کردن بسترهای مناسب برای سرمایه گذاران هستند تا شاهد رونق اقتصادی در بخش های مختلف استان باشیم.

وی با بیان اینکه دزفول جایگاه ویژه ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، افزود: هر حرکتی که در راستای رونق اقتصادی و حرکت به سمت ایجاد زیرساخت های مورد نیاز مردم این شهر باشد جزو رسالت های مسئولان استان است.

معاون عمران استانداری خوزستان یادآور شد: خوشبختانه به دلیل توجه و نگاه ویژه فرماندار دزفول به بحث توسعه، اشتغالزایی و حمایت از بخش خصوصی افق و آینده روشنی برای این شهرستان تصور می شود که امروز نیز با افتتاح چندین پروژه در راستای اشتغالزایی در این شهر شاهد این تحول ها خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، اعتبار احداث این خط کشتار بلدرچین ۶۰۰ میلیون تومان بوده که این کشتارگاه با اشتغالزایی مستقیم برای ۱۰ نفر قادر به کشتار دو هزار بلدرچین در ساعت است.

کد خبر 3047386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha