۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۵۰

معاون وزیر جهاد کشاورزی:

کمبودی در بازار مرکبات نداریم

کمبودی در بازار مرکبات نداریم

قائمشهر - معاون وزیر جهادکشاورزی در امور باغبانی گفت: سال جاری بیش از چهار میلیون و ۳۰۰ هزارتن مرکبات در کشور تولید شد و کمبودی در بازار احساس نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طهماسبی شامگاه چهارشنبه در افتتاح همزمان پنج طرح جهاد کشاورزی قائمشهر، اظهار داشت: توسعه صادرات محصولات کشاورزی یکی از سیاستهای اصلی وزارتخانه جهاد کشاورزی است.

وی با اشاره به باز شدن بازار روسیه به روی محصولات کشاورزی ایران، گفت: با توجه به تحریم های اروپا و تحریم کالاهای کشاورزی ترکیه از سوی روسیه، اقدامات خوبی برای صادرات محصولات کشاورزی ایران به روسیه انجام گرفته است.

 معاون وزیر جهادکشاورزی در امور باغبانی تصریح کرد: شرکتها و تعاونی ها می توانند در زمینه صادرات محصولات کشاورزی فعال شده و غرفه هایی هم در این خصوص تدارک دیده شده است.

طهماسبی به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ادامه داد: یکی از سیاست های اقتصاد مقاومتی، مثبت کردن تراز تجاری است که بخش کشاورزی با توجه به رشدی که در سال های اخیر داشته به سوی مثبت شدن تراز تجاری در حال حرکت است.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه اقتصاد مقاومتی در وزارت کشاورزی با تلاش در کاهش واردات و افزایش صادرات، برنامه های خوبی انجام شده که نشان می دهد این روند مثبت است.

معاون وزیر جهادکشاورزی در امور باغبانی با اشاره به تولید بسیار خوب مرکبات، اظهار داشت: در سال جاری بیش از چهار میلیون و ۳۰۰ هزارتن مرکبات در کشور تولید شد که کمبودی در بازار احساس نمی شود.

کد خبر 3048600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha