۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۲۷

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

حیات انقلاب اسلامی ایران وابسته به ولایت‌فقیه است

حیات انقلاب اسلامی ایران وابسته به ولایت‌فقیه است

کاشان -جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه گفت: حیات اسلام درکشورمان وابسته به پیوند میان انقلاب و ولایت‌فقیه است و سربلندی انقلاب همچون همیشه با فرمانبرداری از رهبرمعظم انقلاب تحقق پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی ظهر پنجشنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم کاشان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دارای دو شاخصه اساسی رهبری و ولایت‌فقیه و استکبارستیزی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در حال نابودی تدریجی استکبار جهانی است، افزود: آمریکا می‌خواست پس از نابودی شوروی تنها ابرقدرت جهان شود اما انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات و نقشه‌های شیطان بزرگ را بر هم زد.

 حضور مردم در صحنه‌ ها از ارکان مهم انقلاب اسلامی ایران است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه رکن اسلام را از جمله ارکان اصلی انقلاب ایران و موتور محرکه آن برشمرد و تاکید کرد: در طول ۳۷ سال پس از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران که با نام اسلام گره خورده است هیچ کدام از نقشه‌های دشمنان از جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، فتنه‌ها و تبلیغات گسترده در شبکه‌های بی شمار ماهوارهای و رسانه‌های معاند نتوانسته مردم را نسبت به نظام دلسرد و جمهوری اسلامی را تضعیف کند.

وی اضافه کرد: حضور مردم در صحنه‌های تصمیمگیری برای نظام و روحیه دشمن و استکبارستیزی از دیگر ارکان مهم انقلاب است و استقامت ملت ایران برای حفظ این نظام از پشتوانه‌های مهم انقلاب و کشور به شمار می رود.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه ولایت فقیه از دیگر ویژگی‌ها و ارکان انقلاب اسلامی ایران است، گفت: به یقین اگر امتی بدون رهبر بخواهد پا در عرصه مبارزه بگذارد شکست خواهد خورد.

وی اضافه کرد: بر این اساس بقا و حیات اسلام در کشورمان وابسته به پیوند بین انقلاب با ولایت‌فقیه است و سربلندی انقلاب اسلامی با اطاعت از رهبر معظم انقلاب تحقق یافته و در همین مسیر ادامه خواهد داشت.

دشمن درصدد از میان بردن ریشه‌های و رگ‌های حیاتی انقلاب اسلامی ایران است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به حضور  بی‌نظیر مردم ایران در صحنه‌های حساس دفاع از نظام  گفت: دشمن درصدد از میان بردن ریشه‌های و رگ‌های حیاتی انقلاب اسلامی ایران است و وظیفه ماست در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با شناخت این فتنه‌ها در سایه  اطاعت از ولایت‌فقیه نقشه دشمنان را بر هم زنیم همانگونه که همیشه ولایت محوری ما را  از سخت‌ترین مشکلات و فتنه‌ها نجات داده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برای نابودی ستم و استکبار گام پیش نهاد، ابراز داشت: آمریکا این آرزو را به گور خواهد برد که روزی شعار «مرگ بر آمریکا» را از مردم ایران بگیرد.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی اضافه کرد: حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی امروز نشانه پایبندی به نظام جمهوری اسلامی و اعتماد مردم به دولت است اما دشمنان بدانند برجام نیز نفرت ایران را از مستکبرانی همچون آمریکا از میان نمی‌برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن بیان داشته باید مجلس خبرگانی ایجاد شود که بتوان آب را از سرچشمه بست، ابراز داشت: یقین بدانید دشمن این بار نیز خبرگانی را خواهد دید که چشم طمع مستکبران را کور و دهان یاوه‌گویان را مهر و موم خواهد کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینه دشمن با ناامیدی از روش‌های مختلف مبارزه با ملت ایران این بار راه نفوذ موریانه‌وار و تدریجی در ارکان انقلاب را در پیش گرفته است، تصریح کرد: حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب صحیح از میان کاندیداها از موثرترین گام‌های مقابله با نفوذ موریانه‌ای دشمن است و به یقین دشمنان شاهد حضور حداکثری، جهت‌دار و دشمن‌شکن ملت ایران در انتخابات خواهند بود.

وی اضافه کرد: شاخصه‌های تعهد به اسلام، ولایت‌پذیری، تبری از دشمن، بصیرت، دشمن‌شناسی و داشتن علم و تجربه کافی برای پذیرش مسئولیت از شاخصه‌های کاندیداهای اصلح است.

کد خبر 3050034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha