۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۲۰

در مراسم معارفه سرپرست هلال احمر تبریز عنوان شد؛

لزوم ایجاد نگرش سیستمی در جمعیت هلال احمر تبریز

لزوم ایجاد نگرش سیستمی در جمعیت هلال احمر تبریز

تبریز - سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی بر لزوم لزوم ایجاد نگرش سیستمی در این مجموعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی سعید کنعانی سرپرست جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، فیروز خوش اخلاق بعنوان سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز منصوب و مراسم تودیع و معارفه وی با حضور مسئولان این جمعیت در استان برگزار شد.

هلال احمر تبریز با ایجاد نگرش سیستمی به شعبه ای  توانمند تبدیل می شود

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی پیش از ظهر شنبه در آیین  تودیع و معارفه سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز با تجلیل از حضور با شکوه و همه جانبه مردم و خانواده بزرگ هلال احمر استان در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن گفت: داشتن شعبه توانمند تبریز یکی از مطالبات مرکز و مدیریت استان است که امیدواریم  شاهد تحقق این امر در کلانشهر تبریز باشیم.

سعید کنعانی با یاد آوری ضرورت برنامه ریزی در امر مدیریت منابع انسانی و استفاده صحیح و شایسته از تمامی سرمایه های انسانی افزود: انتظار داریم با نگرش سیستمی شاهد شعبه ای توانمند، مستحکم، روان، منضبط و الگو در سطح استان باشیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با آرزوی توفیق برای سرپرست جدید شعبه تبریز ابراز امیدواری کرد با مدیریت عملکرد و روز آمدی سیستم، اجرا و رعایت  شاخص های مدیریت کیفیت و مدیریت بحران گام های موثری در نیل به اهداف متعالی جمعیت هلال احمر در شعبه تبریز برداشته شود.

مسئولیت ها امانت الهی هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی نیز در این مراسم اظهار داشت: مسئولیت هایی که به افراد سپرده می شوند، امانت الهی هستند که بایستی در حفظ آنها کوشا بود.

حجت الاسلام محمدعلی احمدیان خاطر نشان شد: صداقت و راستی از خصوصیات عالی اخلاق انسانی است که در آموزه های اسلامی از زمینه های اساسی ارجمندی و نیک بختی انسان شناخته شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی تاکید کرد: مولای متقیّان، صداقت را ارجمندترین و والاترین صفت برای صاحبان مسئولیت معرّفی کرده و از راستگویی به عنوان اساس هر نوع اصلاحِ فردی و اجتماعی نام برده ودر مقابل، کذب و دروغگویی را ریشه همه فسادها و سرچشمه همه تباهی ها دانسته است.

گفتنی است سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در این مراسم از زحمات سید حسین عزیزی که پیش از این  عهده دار مسئولیت جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز بود، تجلیل بعمل آورد.

کد خبر 3050993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha