۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۸:۱۶

دبیر هیئت کونگ‌فو خراسان شمالی:

خراسان شمالی نائب قهرمان کونگ فو جوانان کشور شد

خراسان شمالی نائب قهرمان کونگ فو جوانان کشور شد

بجنورد - دبیر هیئت کونگ فو خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی در مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور که به میزبانی اصفهان برگزار شده بود، نائب قهرمان شد.

امین پاکنهاد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در این دوره از مسابقات، خراسان شمالی با کسب یک نشان طلا، دو نقره و چهار برنز در بخش بانوان نائب قهرمان جوانان این دوره از رقابت‌ها شد.

وی اظهار کرد: غزاله جلیلی راد در ۹۴- کیلو تک نشان طلای تیم استان دراین رقابت‌ها بود و راضیه صداقت در ۴۵ کیلوگرم و زهرا ولی زاده در ۶۳ کیلوگرم پس از شکست در دیدار فینال به عنوان نائب قهرمانی دست یافتند.

پاکنهاد افزود: همچنین غزاله خسروی، بهناز یزدانی و فاطمه پیله‌ور وزهرا رحمانی به ترتیب در اوزان ۵۱، ۴۸، ۷۳ و ۴۵ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

پاکنهاد با اشاره به نتایج دیگر رده‌های سنی اظهار کرد : در رده سنی نونهالان  مطهره سروری در ۱۸ کیلوگرم، کیانا پهلوان در۲۲ کیلوگرم و شیوا خدابنده در ۲۸ کیلوگرم هر سه گردن آویز طلا را بر گردن آویختند.

به گفته وی ودر رده سنی نوجوانان نیز یک عنوان نائب قهرمانی توسط نیلوفر روشناس در وزن ۳۴ کیلو گرم و یک جایگاه سومی توسط گلثوم خوشکار در۴۱ کیلو گرم بدست آمد.

پاکنهاد گفت: همچنین  در رده سنی بزرگسالان زهرا حسن‌زاده در ۴۸ کیلو گرم، محدثه حق پناه در۷۶ کیلو گرم و لیلا نعمت الهی در ۸۷ کیلو گرم به مدال نقره این مسابقات دست یافتند.

وی افزود: در نتایج تیمی و در بخش نونهالان اصفهان الف، در نوجوانان و جوانان و بزرگسالان  استان فارس قهرمان شدند و در پایان رقابت‌ها کاپ اخلاق نونهالان و نوجوانان به استان سمنان و کاپ اخلاق جوانان و بزرگسالان به استان مازندران اهدا شد.

به گزارش مهر مسابقات کونگ فوتوا قهرمانی کشور در بخش بانوان درچهار رده سنی به میزبانی استان اصفهان ۲۱ الی۲۳بهمن درقالب ۲۷تیم از ۲۵ استان برگزار شد که هدایت تیم خراسان شمالی را خانم‌ها پهلون، علیشاهی، کریمیان، شاکری و محمدیان برعهده داشتند.

کد خبر 3051481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha