۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۴۲

مشاور عالی فدراسیون بدمینتون:

بسیاری از استان‌ها سالن اختصاصی بدمینتون ندارند

بسیاری از استان‌ها سالن اختصاصی بدمینتون ندارند

زنجان- مشاور عالی فدراسیون بدمینتون بابیان اینکه بسیاری از استان‌ها سالن بدمینتون ندارند، گفت: اکثر استان‌ها با مشکل نبود سالن اختصاصی بدمینتون مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهاجر بختیاری ظهر یکشنبه در مجمع سالیانه رشته ورزشی بدمینتون استان زنجان، افزود: بدمینتون استان زنجان با توجه به پتانسیل‌هایی که درزمینه ورزشکاران قهرمان و داوران و مربیان دارد جایگاه خوبی را در سطح کشور دارد.

وی اظهار کرد: فدراسیون بدمینتون با وجود کمبود منابع مالی همواره جزو سه فدراسیون برتر در سطح کشور بوده است.

مشاور عالی فدراسیون بدمینتون گفت: بخش بانوان استان زنجان پایین آورنده امتیازات هیئت بدمینتون است و در سال آینده در بانوان ارتقاء خوبی را خواهیم داشت.

بختیاری تأکید کرد: استان زنجان ازنظر نیروی فنی نسبت به سایر استان‌ها سرآمد است و نیروهای مازاد زیادی دارد که باید برای ارتقای مهارت مربیان برنامه‌ریزی کند.

وی گفت: در استان‌ها باید مدیرکل ورزش و جوانان نسبت به ارتقای مهارت‌های مربیان مدیریت لازم را داشته باشد.

مشاور عالی فدراسیون بدمینتون تصریح کرد: خوشبختانه استان زنجان در بحث نیروی فنی مشکل ندارد.

بختیاری بابیان اینکه بسیاری از استان‌ها فضای خوبی در رشته بدمینتون ندارند، گفت: بسیاری از هیئت های بدمینتون در استان‌ها مشکل سخت‌افزاری دارند ولی استان زنجان این مشکلات را ندارد.

وی بابیان اینکه فعالیت‌های صورت گرفته درزمینه توسعه ورزش بدمینتون در استان زنجان مطلوب است تصریح کرد: امسال استان زنجان در توسعه رشته بدمینتون گام‌های خوبی داشته و توانسته است در لیگ نیز عملکرد خوبی  داشته باشد.

مشاور عالی فدراسیون بدمینتون بابیان اینکه در سال آینده علاوه بر کلاس ارتقای داوری که در این فدراسیون انجام می‌شود، برگزاری کلاس‌های سر داوری هم در دستور کار است، افزود: توجه به این امر مهم توسعه رشته ورزشی بدمینتون را به دنبال دارد.

بختیاری تصریح کرد: بازوی فدراسیون‌ها هیئت‌های ورزشی هستند و در این میان اگر کاری از دست رده‌بالاتر انجام برآید در راستای کمک به این رشته است.

وی افزود: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌هایی که پیش‌بینی‌شده بود موفقیت‌های خوبی در بخش بانوان در سطح جهانی و آسیایی کسب‌ شد.

وی تصریح کرد: هیئت‌های ورزشی در استان‌ها به‌عنوان هماهنگ‌کننده فعالیت‌های ورزشی بوده و اگر فعالیت این هیئت‌ها نباشد فدراسیون‌ها نمی‌توانند به موفقیت برسد.

کد خبر 3052200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha