۶ آبان ۱۳۸۲، ۱۰:۰۷

از شبكه دو سيما

مجموعه « روياي ناتمام » در ماه مبارك رمضان پخش مي شود

مجموعه تلويزيوني « روياي ناتمام » به نويسندگي و كارگرداني جواد اردكاني در ماه مبارك رمضان هر شب از شبكه دو سيما پخش مي شود.

سيد مسعود اطبايي، تهيه كننده اين مجموعه تلويزيوني در گفت و گو با خبرنگار هنري "مهر"  گفت:  مجموعه از حال و هوايي شاد و مفرح برخوردار است و ما ضمن اينكه تلاش كرده ايم اين اثر از شكل مناسبتي خارج نشود، در جهت جذابيت اثر هم تمهيداتي را به كار برده ايم كه ايجاد طنز موقعيت در قسمت هايي از مجموعه از آن جمله است.
وي در ادامه به قصه مجموعه اشاره كرد و خاطر نشان ساخت:  جواني به نام آرش قصد ازدواج با دختري به نام ساناز را دارد. اما مادر اين دختر كه بسيار سخت گير است، شرايط عجيب و مشكلي را پيش روي اين جوان مي گذارد. آرش هم با نارضايتي تلاش مي كند به هر ترتيب كه شده خواسته هاي مادر ساناز را برآورده كند. از طرف ديگر، پدر آرش يك مخترع سرشناس و برجسته است و آخرين اختراعش دستگاهي است كه بر روي حافظه افراد تاثير مي گذارد. اين اختراع از سوي تعدادي تبهكار مورد توجه است و آنها مي خواهند به هر ترتيب كه شده آن را به دست بياورند.
اطبايي درباره ديگر ويژگي هاي اين اثر توضيح داد:  اين مجموعه با آنكه از آموزه هاي اجتماعي برخوردار است، اما تلاش شده مضمون نهفته در اثر به صورت پيام هايي يك طرفه و نصيحت گونه ارايه نشود و مجموعه قابليت تاثير گذاري را در درون خود داشته باشد. به همين نسبت ،  بازي نقش پردازان هم به گونه اي است كه به سوي كمدي صرف يا مجموعه اجتماعي خسته كننده پيش نرود. همچنين در اين مجموعه از جلوه هاي ويژه اي استفاده شده است كه بر زيبايي هاي مجموعه مي افزايد.
در مجموعه تلويزيوني «روياي ناتمام » رضا بابك، رضا فيض نوروزي، عاطفه رضوي، سيد مهدي فرج پور، غلامحسين لطفي، هايده حائري، رضا بنفشه خواه، روح الله مفيدي مرتضي ضرابي و مونا بيگي به ايفاي نقش مي پردازند . موسيقي اثر به وسيله ناصر شكرايي تصنيف شده و طراحي  و ارايه جلوه هاي ويژه آن را داود رسوليان انجام كرده است.
کد خبر 33747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha