۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴

رییس ستاد انتخابات شهرستان شاهرود خبر داد:

پیش بینی ۲۷۹ صندوق اخذ رای برای حوزه‌های انتخابیه شاهرود و میامی

پیش بینی  ۲۷۹ صندوق اخذ رای برای حوزه‌های انتخابیه شاهرود و میامی

شاهرود - رییس ستاد انتخابات شاهرود گفت: ۲۷۹ صندوق اخذ رأی در شهرها و روستاهای شاهرود و میامی برای انتخابات هفتم اسفندماه پیش‌بینی‌شده‌ که از این تعداد ۲۲۹ صندوق تعلق به حوزه شاهرود دارد.

احمد خرم در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی برگزار کنندگان و مجریان انتخابات به عنوان یکی از مهمترین اهداف دولت تدبیر و امید، ادامه داد: مردم شریف شهرستان شاهرود در کنار سایر هموطنان‌ عزیزمان، در روز سرنوشت ساز هفتم اسفندماه سالجاری بار دیگر با حضور پرشور خود نقش‌آفرینی خواهند کرد.

وی ضمن دعوت از حضور گسترده مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تمام امکانات برای برگزاری انتخابات اسفندماه از هم‌اکنون مهیا ‌است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان شاهرود بیان کرد: از مجموع ۲۲۹ صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان شاهرود، ۱۸صندوق در بخش بیارجمند، ۴۹ صندوق در بخش بسطام، ۲۰ صندوق در بخش مرکزی و ۱۴۲صندوق در شهر شاهرود مستقر خواهند بود.

خرم تصریح کرد: ۹۰ درصد شعب اخذ رای در شهرها و ۱۰ درصد در روستاها مستقر خواهند بود.

معاون سیاسی فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با اشاره به ۱۳ شعبه اخذ رای ویژه خواهران در این حوزه، اضافه کرد: در نمودار مکانی شعب اخذ رای  ۴۳ درصد برای مساجد، ۲۹ درصد برای مدارس، ۱۵ درصد برای ادارات و ۱۳ درصد برای سایر اماکن پیش بینی شده است.

وی با اشاره به رقابت ۲۲ کاندیدا برای تصدی یک کرسی در مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های شاهرود و میامی، بیان کرد: از داوطلبان و طرفداران آنها درخواست داریم با رعایت اخلاق، انصاف و عدالت، خادمان خود در ستاد برگزار انتخابات حوزه شهرستان شاهرود یاری کنند.

وی بر نقش رسانه‌ها برای حضور حداکثری مردم تاکید کرد و گفت: اصحاب رسانه به عنوان آینه افکار عمومی می‌توانند با رعایت اصل بی‌طرفی در اولویت برنامه‌های خود، در جهت ترغیب و تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات کمک کنند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان شاهرود شرط سنی برای رای دهندگان مجاز به شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را ۱۸ سال تمام تا هفتم اسفندماه سال جاری(یعنی متولدین ۷/۱۲/۷۶ به قبل) اعلام کرد و گفت: خوشبختانه به همت کاندیداها و تلاش کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان، کلیه مواد قانونی نحوه فعاليت‌هاي تبليغاتي نامزدهاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي تبیین شده است.

خرم بیان داشت: برابر قانون، فعاليت رسمي و قانوني تبليغات كانديداي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از بامداد روز ۲۹ بهمن رسما با داير كردن ستادها آغاز و فضای شهرستان شاهرود از نخستین ساعات سپیده دم روز پنجشنبه حال و هواي انتخاباتي به خود گرفت.

خرم در پایان با اشاره به اینکه فعاليت قانوني تبليغات ستادهاي انتخاباتي تا ساعت هشت صبح روز پنج شنبه ششم اسفندماه سال جاري ادامه دارد؛ از پایبندی کاندیداها و طرفداران آنها به قانون تقدیر کرد و خاطر نشان ساخت: عمل به قانون از سوی همه دست اندرکاران انتخابات، وظیفه‌ای است که با اجرای دقیق آن می‌توانیم گوشه‌ای از محبت مردم در خلق حماسه ۷ اسفند را جبران کنیم.

کد خبر 3563104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha