۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۶:۳۱

سرمربی پیشین آبی ها با بازیکن آمد؛

جلسه مظلومی با بازیکنان و حضور دو خارجی در تمرین استقلال

جلسه مظلومی با بازیکنان و حضور دو خارجی در تمرین استقلال

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال به همراه یک بازیکن سوئدی در تمرینات آبی پوشان شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر امروز استقلال در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی و با حضور بیش از ۵۰ تماشاگر برگزار شد.

* قبل از شروع تمرین سرمربی استقلال حدود ۲۰ دقیقه با بازیکنان در رختکن جلسه گذاشت و ضمن تبریک مجدد به خاطر رسیدن به صدر جدول از بازیکنانش خواست تا شروع دوباره لیگ تمرینات جدی و منظمی را برگزار کنند تا بتواند در ۹ دیدار باقی مانده پیروز میدان بوده و در پایان فصل، جام را پایان فصل ببرد.

* دو بازیکن خارجی استقلال به نام های عادل شیحی اهل مراکش و مارکوس نوبل سوئدی در تمرین امروز استقلال حضور پیدا کردند تا شاید بتوانند نظر مظلومی و دیگر اعضای کادر فنی را جلب کرده و با استقلال قرارداد ببندند.

* عباس رضوی سرمربی سالهای دور استقلال که مارکوس نوبل را به تمرین آورده بود با پرویز مظلومی و نصرالله عبداللهی خوش و بش کرد و دقایقی با یکدیگر صحبت کردند.

* نصرالله عبداللهی به محض دیدن رضوی، او را در آغوش گرفت و بعد از شروع تمرین در گوشه ای با یکدیگر خاطرات گذشته را مرور کردند.

* فرزاد مجیدی، روزبه چشمی، یعقوب کریمی و علیرضا رمضانی غایبین تمرین بودند. محمد نوازی که چند روزی به دلیل حضور در تمرین هنرمندان در تمرین حاضر نبود امروز به تمرین بازگشت و مورد استقبال کادر فنی و بازیکنان قرار گرفت.

* خسرو حیدری به طور انفرادی و زیر نظر مربی بدنساز تیم تمرین کرد.

* محمدرضا خرسندنیا امروز با فرزندش که سالروز تولد یکسالگی اش بود به تمرین آمد که مورد استقبال همبازی هایش قرار گرفت.

* هواداران حاضر در زمین شماره ۲ به محض دیدن پرویز مظلومی از او خواستند که در بازیهای آینده استقلال نیز بتواند سه امتیاز بازی را کسب کرده و همچنان در صدر جدول باقی بماند.

* هواداران استقلال و مهدی رحمتی به خاطر قرارداد سه ساله ای که با استقلال منعقد کرده است تشکر کرده و از او خواستند که همانند دیدارهای قبلی بازیهای آینده را نیز با قدرت از دروازه استقلال محافظت کند.

* مهدی رحمتی و وحید طالب لو تمرینات ویژه ای را زیر نظر حسین ترابپور انجام دادند.

* عادل شیحی و مارکوس نوبل از ابتدای تمرین در کنار مگویان و پروپیچ بوده و این چهار بازیکن خارجی در طول تمرینات کنار یکدیگر بودند و هر کاری که این دو بازیکن جدید داشتند مگویانو پروپیچ برای آنان انجام دادند.

* تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه ۱۴ اسفندماه و از هفته بیست و دوم لیگ پانزدهم میهمان راه آهن تهران خواهد بود.

کد خبر 3563381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha