۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۳۰

کاندیداهای ائتلاف اصولگرایان در رشت مشخص شد

کاندیداهای ائتلاف اصولگرایان در رشت مشخص شد

رشت- سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان از مشخص شدن ۳ کاندیدای این ائتلاف در حوزه انتخابیه رشت خبر داد.

  نظرعلی علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از رایزنی های مکرر در راستای رسیدن به لیست واحدی از کاندیداهای مورد نظر ائتلاف اصولگرایان گیلان، سه کاندیدا در حوزه انتخابیه رشت نیز معرفی شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه پیش از این شش نامزد در شش حوزه انتخابیه دیگر معرفی شده بودند، با این حساب در حال حاضر تعداد کاندیداهای ائتلاف اصولگرایان در گیلان به ۹ نفر می رسد.

 سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان، جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی، سیدعلی آقازاده دافساری و سید ولی الله عظمتی را به ‌عنوان داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در لیست اصولگرایان گیلان معرفی کرد.  

پیش از این اسدالله عباسی در حوزه انتخابیه رودسر و املش، گل آقا پورعباس در حوزه انتخابیه لنگرود، محمود شکری در حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال، خلیل بهروزی‌فر در حوزه انتخابیه فومن و شفت، عباس صفایی در حوزه انتخابیه رودبار و ذبیح الله نیکفر در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل نیز به عنوان کاندیداهای مورد نظر شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان معرفی شده بودند.

در انتخابات دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی ۱۹۷ کاندیدا در گیلان با یکدیگر به رقابت می پردازند که از این تعداد، ۵۵ نفر نامزد کسب سه کرسی بهارستان در حوزه انتخابیه رشت هستند.

کد خبر 3564108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha