۷ اسفند ۱۳۹۴، ۲۳:۳۹

استاندار خراسان جنوبی:

نتایج آرا در کوتاه ترین زمان اعلام می شود/پرهیز از گمانه زنی ها

نتایج آرا در کوتاه ترین زمان اعلام می شود/پرهیز از گمانه زنی ها

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه با تلاش و همکاری همه دست اندر کاران نتایج انتخابات در کوتاه ترین زمان ممکن اعلام می شود، گفت: مردم از هر گونه گمانه زنی پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، وجه اله خدمتگزار در گفتگو با خبرنگاران ضمن تشکر از مردم فهیم و متعهد استان اظهار کرد: از ساعت ۱۱ امشب درب شعب اخذ رای بسته شده است اما از کسانی که در شعب حاضرند اخذ رای انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از تمام شدن ثبت نام شمارش آرا شروع خواهد شد، افزود: با تلاش و همکاری همه دست اندر کاران در کوتاه ترین زمان نتیجه اعلام خواهد شد.

استاندارخراسان جنوبی ادامه داد: مردم نتیجه آرای را تنها از ستاد انتخابات و استانداری دنبال کنند لذا هر گونه اعلام دیگر وجاهت قانونی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه مردم باید از هر گونه گمانه زنی پرهیز کنند، اظهار داشت: ما امانتدار  آرای مردم شریف ملت به خصوص مردم استان خراسان جنوبی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه پس از انتخابات و اعلام نتیجه همه با هم برادر هستیم، گفت: در واقع کاندیدای انتخاب شده منتخب از طرف همه مردم خواهد بود و همه باید نهایت احترام را بر یکدیگر داشته باشند.

خدمتگزار افزود: باید پس از انتخابات اخلاق مداری، قانون مداری و ولایت پذیری را داشته باشیم و همه در کنار یکدیگر در جهت پیشرفت و توسعه استان تلاش مضاعف کنیم.

کد خبر 3567024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha