۸ اسفند ۱۳۹۴، ۸:۴۴

نتایج انتخابات مجلس در چهار حوزه انتخابیه استان مرکزی مشخص شد

نتایج انتخابات مجلس در چهار حوزه انتخابیه استان مرکزی مشخص شد

اراک- نتایج انتخابات در چهار حوزه انتخابیه استان مرکزی شامل شازند، محلات و دلیجان، خمین و تفرش آشتیان و فراهان مشخص شد.

شکرالله حسن بیگی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در مورد نتایج قطعی در چهار حوزه از شش حوزه انتخابه استان مرکزی اظهار داشت: در حوزه انتخابیه شازند،  ۷۱ هزار و ۴۶۶ رای اخذ شده که از این تعداد ۶۸ هزار و ۴۷۴ رای صحیح بوده است.

وی افزود: در این حوزه انتخابیه صاحبعلی غفاری با ۱۵هزار و۷۱۹ رای و علی ابراهیمی با ۱۱هزار و ۸۵۳ رای، بیشترین تعداد رای را نسبت به سایر کاندیداها کسب کردند و انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان نیز از میان ۴۵ هزار و ۱۳۸ رای اخذ شده و ۴۳ هزار و ۱۴۱ رای صحیح، علیرضا سلیمی با ۱۱هزار و ۴۷۰ رای از این حوزه انتخابیه به مجلس دهم راه یافت.

حسن بیگی افزود: در حوزه انتخابیه تفرش آشتیان و فراهان، از میان ۵۰ هزار و ۲۷۵ رای اخذ شده و ۴۸ هزار و ۴۶۴ رای صحیح، محمد حسینی با ۱۳هزار و ۴۲ رای از این حوزه انتخابیه به مجلس دهم راه یافت.

وی اظهار داشت: در حوزه انتخابیه خمین نیز از میان ۵۲ هزار و ۶۱ رای اخذ شده و ۴۹ هزار و ۳۲۵ رای صحیح، محمد ابراهیم رضایی با ۲۲ هزار و ۶۶۴ رای نماینده این مجلس دهم از حوزه انتخابیه خمین شد.

گفتنی است نتایج دو حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب و همچنین ساوه و زرندیه هنوز اعلام نشده است.

کد خبر 3567237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha