۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۵۷

استاندار خراسان جنوبی:

مشارکت ۷۲درصدی مردم خراسان جنوبی در انتخابات/اعلام نتایج قطعی آرا

مشارکت ۷۲درصدی مردم خراسان جنوبی در انتخابات/اعلام نتایج قطعی آرا

بیرجند-استاندار خراسان جنوبی از مشارکت ۷۲ درصدی مردم استان در انتخابات هفتم اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وجه اله خدمتگزار اظهارکرد: منتخبین مردم برای توسعه استان از تمام ظرفیت کاری خود استفاده کنند.

وی به نتایج انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان اشاره کرد و افزود: در صورتیکه در مورد نتایج انتخابات اعتراضی وجود داشته باشد، هیئت‌های بازرسی، اجرایی و نیز دستگاه‌های اجرایی ذی ربط آماده دریافت شکایات و اعتراضات کاندیداها در مهلت قانونی خواهند بود.

عبادی پیروز میدان رقابت حوزه بیرجند، درمیان و خوسف

وی به نتایج شمارش آرای انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان اشاره کرد و ادامه داد: کل آرای صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۱۷۲ هزار و ۵۴۳ رأی بوده است که محمد باقر عبادی با ۵۹ هزار و ۳۶۱ رأی به عنوان کاندید منتخب مردم معرفی شد.

وی تصریح کرد: در این حوزه انتخابیه دکتر محمدرضا مجیدی با ۵۸ هزار و ۸۴۹ رأی به عنوان نفر دوم، حمید آیتی با ۳۲ هزار و ۷۰۰ رأی به عنوان نفر سوم و ابراهیم تقی زاده با هفت هزار و ۴۲ رأی در جایگاه چهارم هستند.

وی ادامه داد: همچینین در این حوزه غلامحسین توکلی ۷ هزار و شش رأی به عنوان نفر پنجم، علی رضایی با ۳ هزار و ۵۰۰ رأی به عنوان نفر ششم، روح الله ایزدخواه با ۲ هزار و ۹۲۱ رأی به عنوان نفر هفتم و سید جعفر محمودی نیزبا یک هزار و ۱۶۴ رأی را به عنوان نفر هشتم معرفی شدند.

محمدرضا حسنخانی از حوزه انتخابیه فردوس راهی بهارستان شد

وی به نتایج آراء در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه اشاره کرد و ادامه داد: کل آرای صحیح در این حوزه ۱۰۴ هزار و ۲۱۴ رأی بوده است که محمدرضا امیرحسنخانی با کسب ۵۱ هزار و ۶۱۵ رأی به عنوان منتخب مردم معرفی شد.

 وی تصریح کرد: در این حوزه روح اله دوست حسینی با ۱۸ هزار ۴۲۴ رأی به عنوان نفر دوم، محمد علی عبداله زاده با کسب ۱۶ هزار و ۹۶ رأی به عنوان نفر سوم و مجید نصیرایی با ۱۱ هزار و ۴۳۵ رأی به عنوان نفر چهارم در این حوزه معرفی شدند.

وی ادامه داد: همچنین در این حوزه انتخابیه حسین آهنین جگر با ۴۶۰۴ رأی به عنوان نفر پنجم، سید هاشم طبسی با ۹۸۶ رأی به عنوان نفر ششم، سید مجتبی عراقی زاده با ۶۷۶ رأی به عنوان نفر هفتم و مهدی زمانی با ۳۷۸ رأی به عنوان نفر هشتم در این حوزه انتخابیه معرفی شدند.

فرهاد فلاحتی منتخب مردم قاین و زیرکوه

استاندار خراسان جنوبی، به اعلام نتایج در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه اشاره کرد و ادامه داد: در این حوزه نیز از مجموع ۸۵ هزار و ۲۱۶ رأی صحیح مأخوذه، فرهاد فلاحتی با کسب ۳۰ هزار و ۱۲ رأی به عنوان نفر اول و منتحب مردم معرفی شد.

وی افزود: همچنین جواد هروی با کسب ۲۷ هزار و ۴۴۸ رأی به عنوان نفر دوم، علی اسماعیلی با ۲۲ هزار و ۶۳۸ رأی به عنوان نفر سوم و محمد علی قوی با ۱۷۸۸ رأی به عنوان نفر چهارم معرفی شدند.

خدمتگزار ادامه داد: در این حوزه انتخابیه محمد حسین احمدزاده فرد با ۱۷۰۱ رأی به عنوان نفر پنجم، محمدرضا عرب پور با ۱۳۴۱ رأی به عنوان نفر ششم، مهدی بلوطی با ۱۶۴ رأی به عنوان نفر هفتم و محسن علوی قائنی با ۱۲۴ رأی به عنوان نفر هشتم معرفی شدند.

مردم نهبندان و سربیشه نظر افضلی را راهی مجلس دهم کردند

وی به اعلام نتایج در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه اشاره کرد و ادامه داد: از کل ۵۴ هزار و ۹۶۳ رأی صحیح مأخوذه در این حوزه انتخابیه، نظر افضلی با کسب ۱۹ هزار و ۵۵۳ رأی به عنوان نفر اول و منتخب مردم معرفی شد.

وی بیان داشت: همچنین مصطفی نخعی با ۱۵ هزار و ۸۶۰ رأی به عنوان نفر دوم، محمداسماعیل اعزازی با ۷۵۶۶ رأی به عنوان نفر سوم، محمد حسین زارعی با ۲۷۰۶ رأی به عنوان نفر چهارم و حسین رضا نخعی نیز با ۲۳۰۲ رأی به عنوان نفر پنجم در این حوزه معرفی شدند.

وی ادامه داد: در این حوزه خانم فاطمه بارانی خالص با ۱۷۸۸ رأی به عنوان نفر ششم، مراد هاشم زهی با ۱۶۴۹ رأی به عنوان نفر هفتم، مهدی مؤمنی با ۱۳۴۱ رأی به عنوان نفر هشتم، مهدی محمدی با ۱۳۰۴ رأی به عنوان نفر نهم و مهدی مؤدی با ۸۹۴ رأی به عنوان نفر دهم در این حوزه انتخابیه معرفی شدند.

آیت الله رئیسی منتخب مردم خراسان جنوبی در پنجمین دوره مجلس خبرگان

وی به نتایج پنجمین دروه مجلس خبرگان رهبری در استان اشاره کرد و افزود: در مجلس خبرگان رهبری نیز از مجموع کل ۴۰۶ هزار و ۱۳۱ رأی صحیح مأخوذه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی با ۳۲۵ هزار و ۴۸ رأی از حوزه خراسان جنوبی به مجلس خبرگان رهبری راه یافت.

وی بیان داشت: آیت الله ربانی نیز با ۸۱ هزار و ۸۳ رأی در جایگاه دوم قرار گرفت.

کد خبر 3567805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha