۸ اسفند ۱۳۹۴، ۲۱:۰۵

رییس ستاد انتخابات کردستان:

نتایج انتخابات خبرگان رهبری در کردستان هنوز نهایی نشده است

نتایج انتخابات خبرگان رهبری در کردستان هنوز نهایی نشده است

سنندج - رییس ستاد انتخابات استان کردستان ضمن تکذیب آمار اعلام شده در فضای مجازی، گفت: نتایج انتخابات خبرگان رهبری در این استان تا این لحظه نهایی نشده است و این آمارها گمانه زنی است.

به گزارش خبرنگار مهر علیرضا آشناگر شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان کردستان اظهار داشت: تا این لحظه هیچ نتیجه رسمی از انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کردستان اعلام نشده است.

وی گفت: آراء مجلس خبرگان رهبری در استان کردستان شمارش شده است ولی تاکنون بخشی از آراء شهرستان بانه به دلیل مشکل ارتباطی وارد سیستم نشده است.

رییس ستاد انتخابات استان کردستان عنوان کرد: تمامی آمارهای اعلام شده در فضای مجازی گمانه زنی است و هیچکدام از این آمارها صحت ندارد.

وی افزود: به محض ثبت این آمار هم نتایج آراء مجلس خبرگان رهبری در استان کردستان هم اعلام می شود.

نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در پنج حوزه انتخابیه نهایی شد و بدین ترتیب محسن بیگلری از سقز و بانه، حمدالله کریمی از بیجار، علی محمد مرادی از قروه دهگلان و سید مهدی فرشادان از حوزه سنندج، دیواندره و کامیاران راهی مجلس شورای اسلامی شدند.

همچنین در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد منصور مرادی و امید کریمیان و در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران هم سید احسن علوی و سالار مرادی به دور دوم راه پیدا کردند.

کد خبر 3567947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha