۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱

توسط رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر؛

نتایج رسمی انتخابات در استان بوشهر اعلام شد

نتایج رسمی انتخابات در استان بوشهر اعلام شد

بوشهر - رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فتح‌الله حقیقی اظهار داشت: در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر، از مجموع ۴۶۷ هزار و ۹۴۵ رای ماخوذه، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری با کسب ۳۷۴ هزار و ۱۳۷ رای به عنوان نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

وی با اشاره به نتایج قطعی شمارش آرا در ۴ حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، آقای عبدالحمید خدری با کسب ۴۱ هزار و ۹۲۲ رای به عنوان نماینده مردم این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر یادآور شد: در حوزه انتخابیه کنگان، عسلویه، جم و دیر، خانم سکینه الماسی با کسب ۴۱ هزار و ۸۰۴ رای به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، عسلویه، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

حقیقی یادآور شد: در حوزه انتخابیه دشتستان، آقای محمدباقر سعادت با کسب ۳۶ هزار و ۹۱۶ رای به عنوان نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

وی گفت: در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان، آقای سید کمال‌الدین شهریاری با کسب ۵۴ هزار و ۳۰۸ رای به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

کد خبر 3568298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha