۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷

معاون فرهنگی اداره کل ورزش البرز خبر داد:

رشد ۱۰۰ درصدی سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان البرز در سال جاری

رشد ۱۰۰ درصدی سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان البرز در سال جاری

کرج - معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز از رشد ۱۰۰ درصدی سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان در سال ۹۴ خبرداد.

قدرت الله شمیرانی در گفتگو با مهر اظهار کرد: از ابتدای امسال و با رویکردی که وزارت ورزش و جوانان به توسعه سمن های فرهنگی حوزه جوانان داشته است شاهد رشد چشمگیر آن در استان های مختلف هستیم.

وی افزود: این رشد در استان البرز بیش از سایر مناطق کشور بوده است و به ۲ برابر رسیده است به همین دلیل معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

شمیرانی ادامه داد: در سال ۹۴ برنامه های متنوعی در حوزه جوانان و در بخش های محیط زیست، ایمنی راه ها، آسیب های اجتماعی، اعتیاد، ازدواج و طلاق به اجرا در آمده است و طیف زیادی از نسل جوان در این برنامه ها مشارکت داشته اند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه رشد کمی و کیفی سمن ها نشان از اثر بخشی آنها در حوزه های مختلف دارد گفت: علیرغم این تاثیرگذاری در بحث اعتبارات نتواسته ایم رشد داشته باشیم و بودجه اندکی به این بخش تزریق شده است.

وی با اشاره به حضور موثر سمن های حوزه جوانان در موضوع انتخابات گفت: در ماه های اخیر سازمان های مردم نهاد برنامه های متنوعی را در موضوع حضور حداکثری و مشارکت نسل جوان به اجرا در آوردند.

شمیرانی خاطرنشان کرد: اجرای جشن های مختلف در شهرستان های مختلف استان با عنوان رویداد جوانی و برگزاری نشست های تخصصی با موضوع انتخابات از مهمترین این برنامه ها بوده است.

وی در پایان با تاکید براینکه حوزه جوانان و سمن ها باید جدی تر دیده شوند گفت: سمن ها می توانند بسیاری از فعالیت های حوزه حاکمیتی را به شکل بهتر و با اثربخشی بیشتر انجام دهند و در محورهای موردنیاز بر آگاهی ودانش نسل جوان بیفزایند.

کد خبر 3568429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha