۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۷:۳۰

استاندار البرز اعلام کرد:

مشارکت ۵۴ درصدی مردم البرز در انتخابات هفتم اسفند

مشارکت ۵۴ درصدی مردم البرز در انتخابات هفتم اسفند

کرج - استاندار البرز از مشارکت ۵۴ درصدی مردم استان در انتخابات هفتم اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری استانداری البرز، سید حمید طهایی اسامی نماینده منتخب مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه «کرج، اشتهارد، فردیس و آسار» و «ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان» را رسماً اعلام کرد.

وی این آمار حوزه انتخابیه شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان را اعلام کرد و افزود: تعداد کل آرا در این حوزه ۱۷۱ هزار و ۴۱۵ رأی است که «محمود بهمنی» با ۵۰ هزار و ۱۰۵ رأی در مرحله نخست به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

طهائی تعداد کل آرا حوزه کرج، فردیس، اشتهارد و آسار را ۶۲۹ هزار و ۱۰۴ رأی اعلام کرد و گفت: عزیز اکبریان با ۱۴۸ هزار و ۲۱۸ رای و محمدجواد کولیوند با ۱۴۳ هزار و ۴۳۴ رأی توانستند اکثریت آرا را کسب کنند.

استاندار گفت: درصد مشارکت مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان البرز  ۵۴ درصد است که به تفکیک ترتیب در شهرستان های کرج و ساوجبلاغ  ۵۰ درصد و ۷۵ درصد اعلام می شود.

وی در پایان افزود: امیدوارم منتخبین مردم با توجه به مسئولیت خطیر و وظیفه ای که بر عهده دارند با صحت و سلامت، وظایف خود را به انجام رسانند. از مجموعه تلاشگران در امر برگزاری انتخابات و همه دست اندرکاران، فرمانداران، بخشداران، نیروهای نظامی و انتظامی، گروه های مردمی و هیئت های اجرایی و شورای نگهبان، شهرداران، شوراهای شهر و همه رسانه ها اعم از صدا و سیما، رسانه های مکتوب و مجازی و همچنین حضور میلیونی مردم در این انتخابات مراتب قدردانی خود را اعلام می دارم.

گفتنی است، کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند، می توانند ظرف هفت روز از تاریخ اخذ رأی، شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان ارائه کنند.

کد خبر 3568603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha